Google Pixel 3 i 3 XL mają nawet problemy z podstawową funkcją smartfonów

Google Pixel 3 i 3 XL mają nawet problemy z podstawową funkcją smartfonów20.12.2018 14:29
Google Pixel 3 i Pixel 3 XL z kolejnymi wadami
Mateusz Żołyniak

Kolejny rok, kolejne modele z linii Pixel i kolejne niekończące się problemy...

Użytkownicy Pixeli 3 nie mogą nawet bezproblemowo rozmawiać ze znajomymi

Zaraz po wejściu do sprzedaży modeli Pixel 3 i Pixel 3 XL zaczęły pojawiać się doniesienia o niskiej jakości dźwięku rejestrowanego w trakcie nagrywania materiału wideo czy artefaktów podczas odtwarzania audio na wbudowanych głośnikach. Na tym jednak nie koniec.

Ostatnio wiele mówi się o problemach z obsługą dźwięku podczas rozmów, na co uwagę zwrócił serwis Android Police. Użytkownicy smartfonów Google'a opisywali je m.in. na forum firmy z Mountain View (tu, tu i tu), Reddicie (tu, tu, tu, tu i tu) czy forum Android Central (tu). Czego dokładnie dotyczą?

Informacje zamieszczone przez posiadaczy Pixeli 3 i 3 XL wskazują nie na jeden konkretny problem, a kilka różnych niedociągnięć, które są bardzo uciążliwe podczas rozmów telefonicznych. Należą do nich m.in.:

  • fatalna jakość połączenia, która utrudnia zrozumienie rozmówcy;
  • \przerywane\ połączenie (chwilowe braki dźwięku), co uniemożliwia komfortową konwersację;
  • brak dźwięku w początkowej fazie rozmowy (nawet do pierwszych 20 s);
  • wyłączenie opcji przesyłania dźwięku (rozmówca jest słyszalny, ale nie wie co do niego mówi posiadacz Pixeli).

Co ważne, problemy z obsługą audio pojawiają się tak podczas korzystania z łączności komórkowej, jak i usług opartych na Wi-Fi. U kilku osób sytuacja poprawiła się po wyłączeniu VoLTE (Voice over LTE) dla sieci 4G, ale w większości przypadków nie wpływa to na obsługę dźwięku.

Google Pixel 3 i 3 XL
Google Pixel 3 i 3 XL

Podobnie sprawy wyglądają z przywracaniem ustawień fabrycznych czy instalacją najnowszej aktualizacji oprogramowania. Najgorsze wydaje się jednak to, że problemy pojawiają się losowo - nie podczas każdego połączenia, a do tego mogą wystąpić na jego początku, jak i w trakcie.

To jest już kpina z tych użytkowników, którzy wydają sporo pieniędzy na smartfony Google'a

W osobnym tekście pisałem już, że Pixele powinny pokazywać potencjał drzemiący w systemie Android, a są jedynie pasmem niekończących się kłopotów. Zwieńczeniem tego wydawał się fakt, że gigant nie był w stanie dostarczyć części zamiennych punktom serwisowym, które umożliwiłyby naprawę jego "smartfonów premium".

Już poprzednie wpadki wydawały się parodią, a do tego pokazywały, że firma z Mountain View nie wyciągnęła wniosków po wprowadzeniu Pixeli 2 i 2 XL, które również prześladowały rozmaite problemy. Nie wiem już sam jak określić to, że użytkownicy modeli z wyższej półki nie mogą wygodnie rozmawiać ze znajomymi, co powinno być najbardziej elementarną funkcją smartfonów. To już po prostu kpina.

I to już drugi rok z rzędu Google zamiast przygotować świetne urządzenia, które zachwycą fanów zielonego robota, wprowadza wydmuszki flagowych produktów, których nowe niedociągnięcia przewijają się co chwilę.

[h4][url=https://www.research.net/r/KT98DX9]Interesujesz się technologiami? Opowiedz nam o tym![/url][/h4]

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.