iPad 3 jako iPad HD? Ceny po staremu

iPad 3 jako iPad HD? Ceny po staremu03.03.2012 11:30
iPad 3 zamieni się w iPada HD? (fot. ipodschool.com)
Kamil Homziak

Według oficjalnych informacji premiera trzeciej generacji iPada odbędzie się już w środę (7 marca) wieczorem czasu polskiego. Prawdopodobnie urządzenie będzie nosiło nazwę iPad HD. Pojawiły się też przewidywane ceny.

Według oficjalnych informacji premiera trzeciej generacji iPada odbędzie się już w środę (7 marca) wieczorem czasu polskiego. Prawdopodobnie urządzenie będzie nosiło nazwę iPad HD. Pojawiły się też przewidywane ceny.

Nazwę iPad HD podały dwie duże firmy wytwarzające akcesoria dla tabletu Apple'a: Belkin i Griffin. Źródło danych jest więc wiarygodne, a producenci akcesoriów są zobowiązani milczeć aż do momentu premiery. Tyle że aby móc zaoferować produkty w dniu premiery, otrzymują oni informacje na temat nowych urządzeń odpowiednio wcześniej.

Nową nazwę potwierdzają też statystyki aplikacji Tapatalk, którą wykorzystuje serwis idevice.ro. W ostatnich tygodniach stronę zaczęli przeglądać użytkownicy korzystający właśnie z iPada HD, a w przypadku Tapatalka nie da się zmodyfikować tzw. agenta identyfikującego urządzenie i przypisać mu dowolną nazwę.

Biorąc pod uwagę rzekomą obecność w nowym iPadzie ulepszonego wyświetlacza Retina o rozdzielczości 2048 x 1536 pikseli, nazwa HD (High Definition) byłaby uzasadniona. Dziwi rezygnacja z numerków - dla laików odróżnienie poszczególnych generacji tabletu może być teraz trudniejsze. A chyba można było nazwać nowe urządzenie iPad 3 HD.

Jakkolwiek by się nowy iPad nazywał, jego ceny w momencie premiery mają być takie same jak drugiej generacji:

  • wersja 16 GB: 499 dol. (tylko WiFi), 629 dol. (WiFi + 3G);
  • wersja 32 GB: 599 dol. (tylko WiFi), 729 dol. (WiFi + 3G);
  • wersja 64 GB: 699 dol. (tylko WiFi), 829 dol. (WiFi + 3G).

Należy się spodziewać obniżenia cen dwójki. Kwoty, jakich Apple żąda za najnowszą wersję, nie byłyby takie złe, gdyby na rynku polskim były bezpośrednim przeliczeniem z dolarów na złotówki. Niestety, jak zwykle, rodzimi sprzedawcy zapewne dodadzą sobie 100-150 dol. marży...

Mimo to iPad HD i tak z pewnością będzie wielkim sukcesem, a pod Apple Store'ami po raz kolejny ustawią się gigantyczne kolejki. Z badania przeprowadzonego w USA przez InMobi wynika, że:

  • 29% ankietowanych planuje zakup nowego iPada, dla 54% z nich będzie to pierwszy tablet; jednocześnie 65% z nich zastanawia się nad zakupem iPada lub iPada 2 z wyprzedaży;
  • 44% przyznaje, że jeśli miałaby kupić tablet, to tylko iPada; 27% wybrałoby Galaxy Taba, a 14% - Amazon Kindle;
  • 51% respondentów zamierza używać iPada HD dla celów rozrywkowych, a nie pracy czy nauki;
  • ankietowani w nowej wersji najbardziej oczekują: szybszego procesora (57%), bardziej wydajnej baterii (47%), lepszego ekranu (46%), łączności LTE (43%), lepszego aparatu (34%) i mniejszych wymiarów oraz wagi (31%).

Wiele z tych życzeń może się spełnić. Pozostaje wytrwać do środowego wieczora - wtedy wszystko będzie jasne.

Źródło: Gizmodo9To5MacCellular News

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.