iPhone 11 Pro mógł wyglądać inaczej. Przypominamy odrzucony prototyp

iPhone 11 Pro mógł wyglądać inaczej. Przypominamy odrzucony prototyp02.10.2019 11:53
Aparaty iPhone'a 11 Pro mogły prezentować się inaczej

Nie jest tajemnicą, że przed wprowadzeniem smartfonu na rynek producenci testują wiele różnych prototypów, różniących się m.in. wyglądem. Przypomnijmy sobie, jak mógł wyglądać iPhone 11 Pro.

Wiecie, że wygląd iPhone'a 11 Pro wyciekł do sieci aż 9 miesięcy przed premierą? Poniższą wizualizację, bazującą na szkicach przemysłowych, @OnLeaks publikował już w styczniu.

iPhone 11 Pro - wizualizacja jednego z prototypów, Źródło zdjęć: © twitter.com/OnLeaks / Digit.in
iPhone 11 Pro - wizualizacja jednego z prototypów
Źródło zdjęć: © twitter.com/OnLeaks / Digit.in

Osoba stojąca za wyciekiem zaznaczyła wówczas, że na tym etapie był to tylko jeden z prototypów, na który Apple ostatecznie miał się zdecydować dopiero w okolicach kwietnia. Wcześniej pod uwagę brano przynajmniej jeszcze jedną wersję.

Jak mógł wyglądać iPhone 11 Pro?

Jeśli wierzyć wieściom ze stycznia, właśnie tak:

Tak mógł wyglądać iPhone 11 Pro, Źródło zdjęć: © twitter.com/OnLeaks / CompareRaja.in
Tak mógł wyglądać iPhone 11 Pro
Źródło zdjęć: © twitter.com/OnLeaks / CompareRaja.in

Źródłem wycieku wyglądu obu wariacji była ta sama osoba. Jeden z przecieków się potwierdził, więc można założyć, że i druga opcja nie jest tylko fanowskim wymysłem, lecz faktycznie istniejącym prototypem.

W tej wersji potrójny aparat miałby być ulokowany na centralnie ulokowanej poziomej wysepce. Jedna z soczewek miała być otoczona pierścieniem pełniącym jednocześnie funkcję diody doświetlającej. Z kolei wcięcie w ekranie miało być nieco mniejsze.

iPhone 11 Pro byłby tym samym symetryczny zarówno z przodu, jak i z tyłu. Ale - jak wiemy - nie jest.

Apple podjął chyba dobrą decyzję

Oczywiście sam wygląd to kwestia gustu, ale zastosowana przez Apple'a kwadratowa wysepka ma z marketingowego punktu widzenia jedną zaletę. Jest piekielnie charakterystyczna.

O tym, jak dużą rozpoznawalnością cieszy się wygląd iPhone'a 11, niech świadczy fakt, że wystarczy, by producent wódki postawił na stole trzy szklanki, a skojarzenia nasuwają się same.

Wyborowa wie, czym jest Real Time Marketing
Wyborowa wie, czym jest Real Time Marketing

A w dobie setek kopii kopii jeszcze innych kopii rozpoznawalność jest na wagę złota. Czego by o iPhonie 11 Pro nie mówić, to jeden z nielicznych telefonów, który można zidentyfikować z daleka. Nie da się go pomylić z żadnym innym smartfonem. Oczywiście do czasu, aż reszta producentów odpali kopiarki...

A który wygląd Wam podoba się bardziej?

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.