iPhone 5 skazany na sukces? Z łatwością pobije wyniki sprzedażowe Galaxy S III

iPhone 5 skazany na sukces? Z łatwością pobije wyniki sprzedażowe Galaxy S III24.07.2012 17:00
Koncepcyjny iPhone 5
Komórkomania.pl

Samsung sprzedał już 10 mln sztuk modelu Galaxy S III. Wynik robi wrażenie, ale okazuje się, że według najnowszych ankiet szósta generacja telefonu iPhone bez większych problemów pobije wynik osiągnięty przez flagowca z Androidem. iPhone 5 jeszcze przed oficjalną premierą staje się obiektem pożądania.

Samsung sprzedał już 10 mln sztuk modelu Galaxy S III. Wynik robi wrażenie, ale okazuje się, że według najnowszych ankiet szósta generacja telefonu iPhone bez większych problemów pobije wynik osiągnięty przez flagowca z Androidem. iPhone 5 jeszcze przed oficjalną premierą staje się obiektem pożądania.

Premiera szóstej generacji telefonu Apple'a zbliża się wielkimi krokami, a w Sieci coraz częściej pojawiają się plotki o iPhonie 5. To o tym, że smartfon będzie mieć większy ekran, który zostanie wykonany w technologii in-cell. To o nowym porcie, obudowie wykonanej z ciekłego metalu czy możliwości ładowania indukcyjnego. Tym razem mam dla Was nieco inną ciekawostkę. Mianowicie firma analityczna ChangeWave postanowiła przeprowadzić ankietę dotyczącą chęci zakupu kolejnego iPhone'a (na terenie Stanów Zjednoczonych oczywiście).

iPhone 5 jest już obiektem pożądania

To zdanie najlepiej obrazuje, jak respondenci reagują na nadchodzącą premierę telefonu Apple'a. Ankieta została przeprowadzona na ponad 4 tys. osób. Aż 14% badanych odpowiedziało, że prawdopodobnie zakupi następnego iPhone'a, kolejne 17 % wyraziło zdecydowanie mniejszą chęć zakupu nowego telefonu Apple'a po jego premierze. Dla porównania wyniki ankiety przeprowadzonej w październiku 2011 (przed premierą iPhone'a 4S): 10% ankietowanych było skłonnych do zakupu telefonu, 11,5% wyraziło mniejsze zainteresowanie.

Zainteresowanie iPhone'em 5
Zainteresowanie iPhone'em 5

Przedstawione wyniki dają wiele do myślenia. Prognozując, iPhone 5 odniesie większy sukces od swojego poprzednika na rynku amerykańskim bez względu na to, jakie nowe funkcje zaprezentuje Apple. Popularność telefonu firmy z Cupertino wciąż rośnie i nie widać żadnych sygnałów, aby w najbliższym czasie miała ona spaść. Ile dni będzie potrzebował Apple na sprzedaż 10 mln sztuk iPhone'a szóstej generacji? Samsung sprzedał 10 mln sztuk Galaxy S III w 55 dni.

Źródło: ChangeWaveCult of Mac

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.