Jak dzwonić się do Anglii? Przedstawiamy najprostsze sposoby

Jak dzwonić się do Anglii? Przedstawiamy najprostsze sposoby23.12.2019 11:28
Podpowiadamy, jak dzwonić do Anglii
Źródło zdjęć: © Beata Zawrzel/REPORTER/EastNews

Kontakt telefoniczny to jedna z podstawowych form wymiany informacji z osobami, które nie znajdują się pobliżu. Również z tymi przebywającymi poza granicami kraju ze względów zawodowych lub prywatnych. Podpowiadamy w jaki sposób dzwonić do Anglii – z telefonu komórkowego i stacjonarnego.

Wykonanie telefonu do Anglii wbrew pozorom nie jest tak prostą sprawą, jak mogłoby się wydawać, Dlatego przygotowaliśmy zbiór przydatnych porad, pozwalających dodzwonić się do pożądanych osób szybko i skutecznie.

Jak dzwonić do Anglii na polski numer?

Dzwoniąc do Anglii na numer znajdujący się w polskiej sieci np. Play czy T-mobile nie musimy wykonywać specjalnych działań. Istotne, aby osoba przebywająca za granicą miała uruchomioną opcję połączeń roamingowych. Przed wybieranym numerem należy umieścić +48.

Jak dzwonić do Anglii na brytyjski numer?

Jeśli osoba do której dzwoniły posługuje się brytyjskim numerem telefonu, wówczas konieczne jest wpisanie numeru kierunkowego +44.

Jak dzwonić do Anglii z telefonu komórkowego i stacjonarnego?

Czy jest różnica z jakiego telefonu wykonujemy połączenie do Anglii? Tak, ponieważ w przypadku telefonu komórkowego i stacjonarnego obowiązują inne numery kierunkowe. Dla komórek jest to wspomniane +48, a dla telefonów stacjonarnych 0044.

Inne sposoby na połączenia

Osoby, które mają możliwość połączenia z dostępną siecią WiFi lub mobilną mogą wykonywać połączenia również przy wykorzystaniu dostępnych komunikatorów np. Whatsapp lub Messenger. W przypadku Whatsapp należy posiadać poprawny numer telefonu z odpowiednim numerem kierunkowym. W przypadku aplikacji Messenger nie jest to wymagane.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.