nju mobile, czyli Orange wprowadzi konkurencję dla Playa

nju mobile, czyli Orange wprowadzi konkurencję dla Playa22.04.2013 17:01
nju mobile (fot. orange)
Mateusz Żołyniak

Już wkrótce na polskim rynku Orange wprowadzi nową markę komórkową - nju mobile, która ma konkurować z ofertą sieci Play. Na szczegóły będzie trzeba poczekać do czwartku.

Już kilka dni temu Witek Tomaszewski, redaktor naczelny Telepolis, przygotował ciekawy felieton, w którym przedstawił argumenty przemawiające za wprowadzeniem na polski rynek nowej, taniej marki Orange. Jego przewidywania się potwierdziły, dzisiaj pojawiły się bowiem pierwsze informacje o nju mobile. Jak można przeczytać na Telepolis:

Jeszcze w tym tygodniu Orange wystartuje z nową marką komórkową "nju mobile". [...] Prace nad ofertą trwały od początku roku. Ma być ona podobna do Sosh, taniej marki francuskiego Orange. Główny nacisk ma być położony na oferty SIM-only i walkę z Play. Oferta - prepaid i postpaid - ma być dostępna tylko przez Internet.

Doniesienia te na Facebooku potwierdził Wojtek Jabczyński, rzecznik prasowy Orange Polska. Wrzucił on nawet logo nowej marki i zapowiedział, że szczegóły zostaną ujawnione już w ten czwartek. Jabczyński wspomniał również, że nju mobile ma być rewolucją na polskim rynku, ale niestety nie zdradził żadnych szczegółów.

Michał Paschalis-Jakubowicz z Orange w rozmowie z Telepolis przyznał, że nową ofertę sieci nju mobile będzie bardzo trudno podrobić:

To marka dla klientów, którzy szukają tańszych alternatyw. Lepszej nie znajdą. Oferta nie będzie miała żadnych gwiazdek i haczyków - powiedział i dodał, że będzie to oferta tylko z podstawowymi usługami. Taki produkt trudno byłoby zrobić w ramach mainstreamowych ofert bez uszczerbku dla głównej marki. Mamy podstawy sądzić, że próba zrobienia "kserokopiarki" w ciągu 24 godzin jest nierealna.

Maciej Witucki, prezes Orange Polska, powiedział, że nowa marka ma być jednym z punktów strategii firmy na najbliższe lata:

Nju mobile to kolejny element realizacji strategii w latach 2013-16, której celem jest dostosowanie działań marketingowych Orange do aktualnej sytuacji na rynku i utrzymanie pozycji lidera.

Źródło: Telepolis

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.