Ogromne zmiany w Android Markecie – pełna lista nowości oraz usprawnień!

Ogromne zmiany w Android Markecie – pełna lista nowości oraz usprawnień!12.05.2011 06:03
Zbyszek Kowal

Krystian w osobnym artykule przedstawił pierwszą garść statystyk z tegorocznego Google I/O. Jak się okazuje, zmian i nowości jest znacznie więcej. Znacząco zmodyfikowano Android Market. Spokojnie jednak, dla graczy i deweloperów mam same dobre wieści!

Krystian w osobnym artykule przedstawił pierwszą garść statystyk z tegorocznego Google I/O. Jak się okazuje, zmian i nowości jest znacznie więcej. Znacząco zmodyfikowano Android Market. Spokojnie jednak, dla graczy i deweloperów mam same dobre wieści!

Poniżej lista najciekawszych zmian w Android Markecie. Niektóre z nich, pomimo że są błahe, mogą mieć poważny wpływ na rozwój platformy. Dla przykładu, zwiększenie limitu wagi gry do 4 GB pozwoli (przynajmniej od strony technicznej) pojawić się w sklepie Google’a takim projektom, jak chociażby Infinty Blade.

  • Odznaka Top Developer – Google przyznaje niebieskie odznaki (widoczne przy nazwach firm) dla najlepszych firm w Android Markecie.
  • Nowy layout dla aplikacji – teraz po kliknięciu  informacji o innych aplikacjach wybranej firmy pojawi się nowy wygląd spisu dostępnych programów. Wcześniej była brzydka pionowa lista.
  • 4 GB limit dla plików – gra zgłoszona do Android Marketu może maksymalnie zajmować 4 GB  pamięci. Super wiadomość dla graczy!
  • 99 nowych państw – 99 nowych państw oficjalnie dostąpiło zaszczytu kupowania płatnych aplikacji. Łącznie więc na zakupy mogą udać się obywatele 131 krajów. W tym oczywiście również Polacy.
  • **Nie obsługiwane telefony **– podczas zgłaszania gry do Android Marketu deweloper może teraz zaznaczyć telefony, których jego aplikacja nie obsługuje. Znacznie zwiększy to nieporozumienia pomiędzy klientami a producentem.
  • Nowe listy – jeżeli odwiedźicie Android Market z poziomu WWW, to zauważycie nowe listy z aplikacjami. Od teraz oprócz listy z najlepszymi darmowymi oraz płatnymi aplikacjami przegląda się również Top Grossing, Top New Free, Top New Paid oraz Najchętniej Kupowane Gry i Zyskujące na Popularności.
  • Zmiany w opisach aplikacji – w informacjach o konkretnej aplikacji po lewej stronie znajdują się informacje o tym, jakie gry były przeglądane oraz instalowane przez innych użytkowników wybranej gry lub programu.
  • **Polecane aplikacje **– na stronie głównej pojawiać będą się aplikacje polecane przez Google’a.
  • Rekomendacje – funkcja rekomendowania sobie aplikacji nie jest jeszcze uruchomiona. Powinna pojawić się pod koniec tego roku.
  • Filtry aplikacji – przeglądając sklep Google’a z poziomu telefonu, można korzystać z filtrów popularności oraz ocen aplikacji.
  • **Zmiany w opcji Refund **– nadal można zwrócić aplikację w ciągu 15 minut od zakupu. Do tej pory jednak czas ten naliczany był od momentu startu pobierania. Teraz minuty lecą w chwili, kiedy gra lub program zainstalują się w pełni na telefonie.

I jak się Wam podobają zmiany? Komentarze pod Wpisem są do waszej dyspozycji.

Źródło: droidgamers

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.