OnePlus 5T Star Wars Limited Edition oficjalnie. To najlepsza ze specjalnych edycji smartfonów chińskiej marki

OnePlus 5T Star Wars Limited Edition oficjalnie. To najlepsza ze specjalnych edycji smartfonów chińskiej marki04.12.2017 13:35
OnePlus 5T Limited Edition
Mateusz Żołyniak

Specjalne wersje smartfonów młodego chińskiego producenta, czyli OnePlus 3T colette edition i OnePlus 5 JCC+ limited edition, to ciekawe rozwiązania. Teraz firma poszła jednak o krok dalej. OnePlusowi udało jej się bowiem nawiązać współpracę z wytwórnią Lucasfilm, czego efektem będzie OnePlus 5T Star Wars Limited Edition.

Współpraca z Lucasfilm dobrze świadczy o sile marki OnePlus

Wydawane wcześniej designerskie edycje smartfonów OnePlusa były naprawdę niezłe, ale były to produkty tworzone z mniejszymi graczami. Butik colette czy markę odzieżową, za którą stoi projektant Jean-Charles de Castelbajac, ciężko określić mianem brandów, które zna każdy, a poszczególne edycje promowały w równej mierze OnePlusa, co partnerów.

OnePlus 5 JCC+ limited edition
OnePlus 5 JCC+ limited edition

Teraz jednak firma z Państwa Środka pokazał dobitnie, że jest już marką, z którą należy się liczyć. Firmie udało się nawiązać współpracę z należącą do Disneya wytwórnią Lucasfilm. Tak powstał OnePlus 5T Star Wars Limited Edition, czyli wariant chińskiego flagowca, którego promocja opiera się na nawiązaniu do najnowsze części sagi "Gwiezdne Wojny".

OnePlus 5T Star Wars Limited Edition

Co ważne, mówimy to o firmie, która 5 lat temu w ogóle nie istniała. Teraz wydaje ona edycję flagowego smartfonu wraz z Disneyem. Tego typu działań spodziewam się np. po Samsungu, który wcześniej wydawał edycje modeli Galaxy S z okazji premier nowych części "Iron Mana" czy "Piratów z Karaibów", a niekoniecznie po OnePlusie.

Dostępność tego urządzenia będzie niestety ograniczona

Czy oznacza to, że OnePlus wchodzi do elity? Jeszcze za wcześnie na tego typu zapowiedzi, ale widać jasno, że Chińczycy zaczęli zwracać większą uwagę na marketing. Szkoda jedynie, że nie jest to równoznaczne z faktem, że wariant OnePlusa 5T promowany przy okazji wejścia na ekrany kin filmu "Gwiezdne wojny: Ostatni Jedi" będzie dostępny dla każdego.

OnePlus 5T Star Wars Limited Edition
OnePlus 5T Star Wars Limited Edition

Star Wars Limited Edition to wersja, którą przygotował indyjski oddział OnePlusa i będzie on z pewnością dostępny na wyłączność tylko w jednym kraju (nie pojawiły się nawet sugestie, że Chińczycy wprowadzą go na macierzystym rynku). Model ten w sprzedaży ma pojawić się od 15 grudnia, co będzie połączone z akcją promocyjną w kinie Carnival Cinemax Wadala w mieście Mumbai.

Indyjski oddział firmy już teraz obiecuje szereg niespodzianek dla osób (np. koszulki), które zdecydują się kupić bilet na specjalny seans. Sam OnePlus 5T Star Wars Limited Edition na tle zwykłej wersji ma wyróżniać tylną częścią obudowy w kolorze srebrnym z logotypem "Star Wars" oraz dodatkami w oprogramowaniu, które dotyczą nowej części filmowej sagi.

Brak dostępności na Starym Kontynencie specjalnie nie dziwi

Specjalna edycja OnePlusa 5T z pewnością zbudziłaby spore zainteresowanie na całym świecie. Sam rozważyłbym kupno tego urządzania, nawet mimo tego, że nowe części "Gwiezdnych wojen" specjalnie do mnie nie przemawiają. To, że dostępność Star Wars Limited Edition jest mocno ograniczona, wydaje się jednak oczywistością. Dlaczego?

Oppo R11 FC Barcelona edition
Oppo R11 FC Barcelona edition

No cóż, wszystko rozbija się w końcu o pieniądze, które należy przeznaczyć na licencję. Mało która firma decyduje się na wprowadzanie limitowanych edycji smartfonów na całym świecie, ponieważ musiałyby uiścić dodatkowe opłaty za wprowadzenie produktu w każdym kraju - lepiej skupić się na jednym rynku i wyciągnąć na nim co się da.

Najlepszym tego potwierdzeniem są działania innych firmy z grupy BBK. Tak Oppo, jak i vivo tworzą od jakiegoś czasu sportowe edycje swoich smartfonów, które przypadłyby do gustu fanom na całym świecie, ale trafiają one tylko do sprzedaży w Chinach. Podobnie wygląda sprawa z promocją marki Nubia, której ambasadorem jest Cristiano Ronaldo, ale... tylko w Chinach.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.