Pierwsza reklama HTC z Robertem Downey Jrem opublikowana [wideo]

Pierwsza reklama HTC z Robertem Downey Jrem opublikowana [wideo]15.08.2013 07:00
fot. youtube.com

Jakiś czas temu świat obiegła informacja, że znany aktor, Robert Downey Jr, został nową twarzą firmy HTC. Już od kilku dni w serwisie YouTube pojawiają się kilkusekundowe klipy z hollywoodzką gwiazdą w roli głównej, lecz dopiero teraz okazuje się, że były one jedynie fragmentami dłuższej reklamy przygotowanej przez producenta.

Jakiś czas temu świat obiegła informacja, że znany aktor, Robert Downey Jr, został nową twarzą firmy HTC. Już od kilku dni w serwisie YouTube pojawiają się kilkusekundowe klipy z hollywoodzką gwiazdą w roli głównej, lecz dopiero teraz okazuje się, że były one jedynie fragmentami dłuższej reklamy przygotowanej przez producenta.

Tajwański koncern przeznaczył na nową kampanię reklamową miliard dolarów, więc najwidoczniej pokłada w niej wielkie nadzieje. Pierwszy owoc współpracy odtwórcy roli Iron Mana z firmą HTC możecie obejrzeć poniżej.

Wideo, poza promowaniem kilku kluczowych cech najnowszych produktów Tajwańczyków, kręci się również wokół mniej lub bardziej kreatywnych rozwinięć akronimu HTC. W reklamie padają więc takie zwroty jak "Here's To Change", "Hipster Troll Carwash", "Hot Tea Catapult" czy też "Hold This Cat". Producent tym oto sposobem stara się nas przekonać, że HTC może być "tym, czym chcemy, by było".

[solr id="komorkomania-pl-175667" excerpt="0" image="0" words="20" _url="http://komorkomania.pl/3360,htc-one-max-phablet-z-6-calowym-ekranem-i-snapdragonem-800" _mphoto="king-kong-one-175667-225-176613a.jpg"][/solr][block src="solr" position="inside"]4258[/block]

Nie da się nie zauważyć, że start kampanii reklamowej pokrywa się z okresem oczekiwania na 6-calowy model HTC One Max, który powinniśmy zobaczyć już na początku września. Niewykluczone więc, że kolejne klipy skupiać się będą właśnie na promowaniu tego phabletu. Czy tego typu reklamy wystarczą, by urządzenie stało się hitem sprzedażowym? Podejrzewam, że wszystko zależeć będzie od tego, czy HTC One Max nie okaże się Horrendalną Tragedią Cenową.

Źródło: YouTube

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.