Nowe reklamy HTC One M9 z Robertem Downey Jrem są... specyficzne
HTC na targach MWC w Barcelonie pokazało One'a M9, ale jak wiemy nawet najlepszy produkt bez dobrej reklamy nie będzie był rekordów sprzedaży. Wiedzą o tym też Tajwańczycy i podchodzą do tematu promocji swojego nowego urządzenia w bardzo niestandardowy sposób.
HTC One M9 to bez wątpienia bardzo ciekawy smartfon, chociaż jego cena wynosząca u nas 3149 złotych może niektórych odstraszyć. Dlatego tak ważne jest, żeby Tajwańczycy podeszli odpowiednio do reklamy swojego produktu. Ostatnio pisałem o nowych spotach One M9, które były w porządku. Pokazywały funkcje nowego smartfona i robiły to w sposób poprawny. Zdecydowanie były dużo normalniejsze niż zeszłoroczna kampania z Robertem Downey Jrem.
Pierwszy spot, który pojawił się zaraz po premierze dawał nam jednak do zrozumienia, że HTC nie rezygnuje ze sławnego aktora.
I oczywiście Robert znów stał się twarzą HTC w serii bardzo specyficznych reklam. Poniżej znajdziecie całą playlistę, która obejmuje dokładnie 10 nowych spotów.
Każdy z nich w bardzo niestandardowy sposób nawiązuje do jakiegoś elementu HTC One M9 i ma swój kolor przewodni. Oczywiście na pierwszym planie jest zawsze Robert, który bierze udział w stylizowanych na przedstawienie teatralne scenkach. Teoretycznie połączenie ciekawego telefonu z wielką gwiazdą powinno dać świetny efekt, ale tutaj jest moim zdaniem inaczej.
Może to ja nie mam poczucia humoru, ale dla mnie reklamy HTC nie są śmieszne. Poza tym, szczerze ciężko mi powiedzieć do kogo są adresowane. Nie wydaje mi się, żeby poważnego człowieka do kupienia telefonu przekonał Robert Downey Jr latający po scenie z drugim aktorem mającym na sobie ogon syreny. Na końcu muszę powiedzieć to samo, co powtarzam regularnie od kilku lat. Jeśli chodzi o marketing, to HTC powinno wziąć przykład od Samsunga, który na tym polu jest jednym z najlepszych.
Źródło: androidauthority.com