Play nie będzie mieć tysiąca

Play nie będzie mieć tysiąca15.10.2009 06:00
play szuka testerów roamingu
Kira Czarczyńska

Jako najmłodszy operator, Play od początku działalności musiał się nieźle wysilać, żeby stać się w miarę równorzędnym graczem rynkowym. To się oczywiście całkiem nieźle - i szybko! - udało. Pozostaje jednak jeszcze pewien drobiazg... a w zasadzie dwa.

Pierwszy z nich to infrastruktura. O tym już pisałam - Play zamierza stawiać aż 100 nowych stacji bazowych miesięcznie. No, ale stacje to nie wszystko. Ktoś musi z nich korzystać.

A żeby ktoś korzystał - ktoś inny musi sprzedawać usługę...

Pierwszy z nich to infrastruktura. O tym już pisałam - Play zamierza stawiać aż 100 nowych stacji bazowych miesięcznie. No, ale stacje to nie wszystko. Ktoś musi z nich korzystać.

A żeby ktoś korzystał - ktoś inny musi sprzedawać usługę...

Wielka Trójka naszych "zasiedziałych" operatorów telefonii komórkowej ma swoje sieci sprzedaży rozbudowane bardzo porządnie. W sumie, w większych miastach nie da się ruszyć paruset metrów, żeby nie trafić na salon czy punkt sprzedaży Ery, Orange czy Plusa. Nic dziwnego, bo:

  • Orange ma ponad 1.200 punktów sprzedaży,
  • Era ponad 1.100 punktów,
  • Plus najmniej, ale też rzetelne 1.000.

Sieć Play bynajmniej nie pozostaje w jakimś szarym ogonie, bo jak dotąd otworzył około 850 punktów sprzedaży. Jest to wyraźnie mniej, jednak nie na tyle, żeby operator miał się jakoś mocno tym martwić...

Wbrew jednak wcześniejszym założeniom, do końca tego roku nie będzie tysiąca punktów sprzedaży Play.

Joergen Bang-Jensen, prezes P4, właściciela sieci Play, mówił Parkietowi - Punktów sprzedaży usług Play przybędzie, ale będzie ich raczej mniej niż 1000.

Wzrost ilości punktów do końca grudnia 2009r. szacowany był - m. in. przez Viamind, jednego z większych dilerów P4 - na mniej więcej 200. Bardziej prawdopodobne wydaje się jednak 100 - co potwierdza także Tomasz Basiński, wiceprezes Eurotelu (Eurotel przejął firmę Viamind).

Źródło: Play

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.