Plus wprowadza nowe opcje serwisowe: Urządzenia SIM oraz Urządzenia Premium

Plus wprowadza nowe opcje serwisowe: Urządzenia SIM oraz Urządzenia Premium02.12.2020 18:03

Firma Polkomtel, operator sieci Plus, poinformowała o wprowadzeniu nowych usług dla swoich klientów. Serwis Urządzenia SIM jest przeznaczony dla telefonów używanych, natomiast Serwis Urządzenia Premium dla nowych. Oba gwarantują naprawę wszystkich uszkodzeń mechanicznych oraz skutków zalania.

Komu nigdy nie zdarzyło się uszkodzić swojego telefonu lub go zalać, niech pierwszy rzuci kamieniem. Bądźmy szczerzy – każdemu się to zdarzyło. Plus zwraca uwagę, że większości z nas zdarzyło się to w pierwszych 10 tygodniach od zakupu, a aż 40 proc. użytkowników nie decyduje się na naprawę smartfona ze względu na jej koszt i korzysta z uszkodzonego urządzenia.

Dwie nowe usługi serwisowe są odpowiedzią na potrzeby klientów. Serwis Urządzeń SIM jest kierowany do posiadaczy urządzeń niekoniecznie pochodzących z sieci Plus, którzy są klientami tejże. Jeśli chcecie zadbać o bezpieczeństwo waszych smartfonów, możecie to zrobić bez dodatkowych opłat w wybranych ofertach na okres 24 m-cy przy abonamencie od 40 złotych miesięcznie.

Serwis Urządzenia Premium to wyższa klasa usługi

Zapewnia on naprawę uszkodzeń mechanicznych, priorytetowe naprawy oraz oferuje bezpłatne urządzenie zastępcze. Ta usługa jest dostępna w chwili zakupu sprzętu na raty w Plusie w ramach specjalnego planu z abonamentem w wysokości 20 złotych miesięcznie.

W ramach tego planu można wykonać 1 naprawę rocznie, której koszt wynosi równowartość ceny telefonu. Jeśli serwis poinformuje o braku możliwości naprawy urządzenia w przeciągu 7 dni, można wymienić smartfona na nowy egzemplarz.

Ochroną serwisową można objąć nie tylko smartfony, ale również tablety, smartwatche, laptopy i telewizory. Plus zwraca uwagę na to, że zostaną one naprawione bez względu na to, w jaki sposób doszło do uszkodzenia. W przypadku obu usług naprawą lub wymianą objęte są: wyświetlacze, obudowy, przyciski i aparaty, jednak tylko w opcji Premium może zostać wymienione całe urządzenie. Serwis podejmie się naprawy uszkodzeń powstałych w wyniku zalania, na reszta napraw jest wykonywana w autoryzowanych serwisach, dzięki czemu zostaje zachowana gwarancja producenta.

Więcej informacji znajdziecie na stronie Plusa.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.