Plus.pl - naliczyło opłatę? Złóż reklamację

Plus.pl - naliczyło opłatę? Złóż reklamację24.07.2009 06:00
plus - zmiany regulaminu
Kira Czarczyńska

Serwis Plus.pl dostępny przez przeglądarkę internetową, dla klientów sieci Plus jest bezpłatny. Można więc dowolnie długo z niego korzystać i nie martwić się o stan konta - opłaty za transmisję danych nie są dopisywane do konta użytkownika.

W tym miesiącu jednak wielu abonentów tego operatora mocno się zdziwiło: za przeglądanie wap.plus.pl zaczęła być pobierana jest normalna opłata tak, jakby ta strona nie była już darmowa.

Warto więc przeanalizować fakturę za okres rozliczeniowy, który obejmował 9-11 lipca 2009r.

Serwis Plus.pl dostępny przez przeglądarkę internetową, dla klientów sieci Plus jest bezpłatny. Można więc dowolnie długo z niego korzystać i nie martwić się o stan konta - opłaty za transmisję danych nie są dopisywane do konta użytkownika.

W tym miesiącu jednak wielu abonentów tego operatora mocno się zdziwiło: za przeglądanie wap.plus.pl zaczęła być pobierana jest normalna opłata tak, jakby ta strona nie była już darmowa.

Warto więc przeanalizować fakturę za okres rozliczeniowy, który obejmował 9-11 lipca 2009r.

Korzystanie ze stron Plus.pl jest na mocy przedłużonej w styczniu tego roku promocji, darmowe dla wszystkich klientów sieci komórkowej należącej do Polkomtela. Już w grudniu 2008 operator ogłosił, że jego klienci aż do odwołania nie będą ponosili kosztów transmisji danych podczas przeglądania w telefonach mobilnego serwisu wap.plus.pl.

W okolicach 10 lipca jednak użytkownicy sieci zaczęli informować na forach dyskusyjnych, że bez żadnego ostrzeżenia opłaty zaczęły być jednak pobierane. Wertowano regulamin i stronę sieci Plus, nie znaleziono jednak niczego, co mogłoby być tym "odwołaniem" promocji.

Oczywiście teraz wiadomo już, że naliczanie opłat za transmisję danych podczas korzystania z Plus.pl było spowodowane przejściowymi problemami technicznymi operatora i problem usunięto 11 lipca.

Klienci Plusa, którzy w feralnym terminie korzystali z serwisu, mogą teraz składać reklamacje dotyczące nienależnego naliczenia im za to opłat. Warto sprawdzić dokładniej fakturę za usługi telekomunikacyjne - i w razie zauważenia tej opłaty, jak najszybciej złożyć reklamację u swojego operatora.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.