Ponad 100 000 straconych klientów w 3 miesiące. Takie rzeczy tylko w T‑Mobile

Ułatwienie procesu przeniesienia numeru do innej sieci to jedna z najlepszych rzeczy jakie spotkały polski rynek telekomunikacyjny. My możemy bez większych trudności migrować między najkorzystniejszymi ofertami, a operatorzy muszą się starać, aby nas u siebie zatrzymać lub zachęcić do przesiadki. Jeden z głównych operatorów stara się wyjątkowo słabo...

Karta SIM
Karta SIM
Źródło zdjęć: © 123rf.com
Miron Nurski

07.07.2016 | aktual.: 07.07.2016 15:08

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Urząd Komunikacji Elektronicznej opublikował ciekawe statystyki dotyczące przenoszenia numerów w sieciach komórkowych w drugim kwartale 2016 roku. Od kwietnia do czerwca przeniesiono w Polsce łącznie 374 505 numerów. Jak to wygląda u poszczególnych operatorów?

T-Mobile niechlubnym liderem

W ciągu trzech miesięcy operator stracił dokładnie 108 040 numerów. Oznacza to, że dziennie uciekało od niego średnio 1187 osób.

To nie koniec złych wieści dla tej sieci, bo również w drugą stronę liczby nie wyglądają zachęcająco. Od kwietnia do czerwca do T-Mobile przeniesiono raptem 45 159 numerów. To najsłabszy wynik wśród "wielkiej czwórki", który przełożył się na wyjątkowo wysoki bilans ujemny (-62 881).

Największym zwycięzcą jest operator sieci Play

P4 straciło co prawda sporo, bo 91 371 numerów, ale zyskało aż 128 233. W ogólnym rozrachunku operator wyszedł zatem na plus o 36 862 numerów.

Powodów do narzekań nie ma także Orange. 90 638 utraconych numerów i 106 134 zyskane dają łącznie bilans 15 496 na plusie.

Polkomtel natomiast może się poszczycić połowicznie dobrymi wynikami. Z całej "wielkiej czwórki" stracił najmniej numerów (78 853), ale i niewiele zyskał (70 661). Mimo iż Plus najwidoczniej nie daje klientom powodów do ucieczki, bilans jest ujemny (-8 192).

A wy w ostatnim czasie przenieśliście swój numer do innej sieci? Jeśli tak, to co was zmotywowało?

Źródło artykułu:WP Komórkomania
telekomunikacjanewsyplus
Komentarze (5)