Samsung Galaxy S10: problemy z dostępnością. "Liczba zamówień przekroczyła nasze oczekiwania"

Samsung Galaxy S10: problemy z dostępnością. "Liczba zamówień przekroczyła nasze oczekiwania"08.03.2019 15:18

8 marca ruszyła regularna sprzedaż Galaxy S10. Tego dnia długo oczekiwane smartfony miały trafić do osób, które skorzystały z przedsprzedaży, ale nie dotyczy to wszystkich klientów.

Docierają do nas sygnały o problemach z dostępnością Galaxy S10. Sklepy mają wysyłać niektórym klientom maile z informacją, że zamówione przez nich telefony dotrą z opóźnieniem. Dotyczy to egzemplarzy zakupionych u różnych sprzedawców.

Samsung potwierdza: są problemy z dostępnością Galaxy S10

Skontaktowałem się z Olafem Krynickim, rzecznikiem prasowym Samsung Polska. Otrzymałem potwierdzenie, że faktycznie nie wszyscy klienci dostali smartfony na czas. Powód? "Liczba zamówień przekroczyła nasze oczekiwania".

Wyniki przedsprzedaży naszego nowego flagowca są wyższe niż się spodziewaliśmy. Dokładamy wszelkich starań aby przesyłka dotarła do klientów najszybciej jak to możliwe. Będziemy bardzo wdzięczni za wyrozumiałość i chwilę cierpliwości. Jednocześnie zapewniamy, że jeśli klient zakupi telefon w przedsprzedaży i spełni warunki przewidziane w regulaminie, otrzyma słuchawki Galaxy Buds. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Zamówienia mają być realizowane chronologicznie; im wcześniejszy zakup, tym szybsza wysyłka. Przypominam, że przedsprzedaż trwała od 20 lutego do 7 marca.

Prawdopodobnie skala problemu nie jest wielka i dotyczy on tylko niektórych wariantów. Wśród moich znajomych obyło się bez komplikacji; nawet kolega, który złożył zamówienie dopiero 7 marca, dostał już swój telefon.

Wiemy, że część sklepów przygotowała dla klientów rekompensatę. Media Expert - którego komentarz zamieszczam poniżej - oferuje bon zniżkowy o wartości 300 zł.

Zainteresowanie Klientów Samsungiem Galaxy S10 przeszło wszelkie oczekiwania, pracujemy w tej chwili z producentem nad zapewnieniem dostępności tego modelu. Chciałbym jednak zapewnić, że w ramach rekompensaty za wydłużony czas oczekiwania Klienci, których dotyczy opóźnienie w dostawie zamówienia, otrzymają specjalny kod rabatowy o wartości aż 300 złotych na zakupy w sieci Media Expert. Jednocześnie przepraszamy Klientów za niedogodności i z góry dziękujemy za cierpliwość – wszystkie zamówienia będę sukcesywnie realizowane.

Dostałem zapewnienie, że słuchawek Galaxy Buds wystarczy dla wszystkich

W ramach przedsprzedażowej oferty, osoby, które zamówiły Galaxy S10 lub S10+, miały otrzymać bezprzewodowe słuchawki Galaxy Buds. Olaf Krynicki zapewnił mnie, że - mimo większego niż oczekiwanego zainteresowania - słuchawek nie zabraknie.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.