Problemy z wyświetlaczem w iPadzie - wina iOS 4.2? [wideo]

Problemy z wyświetlaczem w iPadzie - wina iOS 4.2? [wideo]28.11.2010 09:00
Po aktualizacji iPad jest do... naprawy
Krzysztof Basel

Multitasking, porządek na pulpicie, udoskonalenia w mailu - nowy soft iOS 4.2 wprowadził sporo udogodnień dla użytkowników iPada. Niestety, niektórzy nie wspominają aktualizacji oprogramowania zbyt dobrze. Napisał do nas Przemysław Augustyn, u którego zaraz po wgraniu iOS 4.2 na nowym tablecie Apple'a wystąpiły spore problemy z wyświetlaczem.

Multitasking, porządek na pulpicie, udoskonalenia w mailu - nowy soft iOS 4.2 wprowadził sporo udogodnień dla użytkowników iPada. Niestety, niektórzy nie wspominają aktualizacji oprogramowania zbyt dobrze. Napisał do nas Przemysław Augustyn, u którego zaraz po wgraniu iOS 4.2 na nowym tablecie Apple'a wystąpiły spore problemy z wyświetlaczem.

Nasz czytelnik Przemek napisał do mnie na Facebooku, opisując problem ze swoim iPadem i prosząc o pomoc*:

Dwa dni temu w Las Vegas kupiłem swoje pierwsze dziecko (iPada bez 3g) ze stajni Apple'a, wczoraj zaktualizowałem systemu do iOS 4.2.1 i nagle zacząłem mieć problemy z grafiką/wyświetlaczem. Wygląda to jak zakłócenia na ekranie, zależne w dodatku od ruchów ręki dookoła obudowy. Zacząłem z kolegą z pracy (wieloletni użytkownik zarówno Apple jak i wierny fan applemanii - który zresztą namówił mnie do wyboru iPada vs Samsung Galaxy Tab) szukać informacji w Sieci na temat podobnych uszkodzeń iPadów... i niestety znalazłem kilka filmów na youtube które pokazują identyczny problem... Link do jednego z filmów:

iPad display problems

Chwilę później Przemek wrzucił swoje nagranie:

iPad.m4v

Dalsza część naszej korespondencji:

iPada kupiłem w sporym elektronicznym sklepie w Vegas, w stanie idealnym i przez pierwsze 10h działał też idealnie (kupiłem go tuż przed odlotem do Polski, zdążyłem jeszcze wrzucić na niego trochę muzyki i kilka filmów żeby mieć co robić podczas lotu). Faktycznie wygląda to trochę jak efekt jakiegoś uszkodzenia mechanicznego, jakkolwiek mi na pewno nie zdarzył się taki wypadek (miałem go w etui wciąż przy sobie), a wcześniej nie zauważyłem żadnych problemów. Zastanawiałem się też czy nie jest to może spowodowane tym, że etui posiada małe magnesy przytrzymujące górna okładkę etui, ale w sieci znalazłem informacje, że takiego typu etui są namiętnie używane przez sporą część użytkowników i nie ma z nimi żadnych kłopotów. Obudowa jest jak to w dwudniowym sprzęcie - w stanie idealnym. Poza tym startując - na ekranie nie widać żadnych artefaktów, dopiero po kilku dłuższych chwilach korzystania z niego zaczynają się pojawiać najpierw pojedyncze szumy, które później przechodzą w poruszające sie po ekranie pionowe linie. W samolocie przez jakies 6h czytałem na iPadzie książkę, oraz oglądałem dwa odcinki serialu i nic takiego nie miało miejsca. Fakt, że po przyjeździe od razu wrzuciłem na niego nowy software, ale zakładam, że gdyby to była jego wina - to takich przypadków już dzisiaj w sieci byłyby tysiące podobnych filmów...

Nasz czytelnik ma zamiar wymienić swojego iPada u jednego z dystrybutorów marki Apple.

Myślę że bez najmniejszych problemów katowicki Cortland wymieni mój egzemplarz, natomiast sprawa wygląda zastanawiająco.

Życzymy powodzenia ;)

Czy spotkaliście się z podobnym problemem? Nasz iPad na iOS 4.2 działa bez zarzutu, nawet lekko przyśpieszył. Przypomina mi to trochę sytuację z migotającymi ekranami w 27-calowych iMacach. Mamy nadzieję, że uda się sensownie rozwiązać ten problem, ale nie liczyłbym na zbyt przychylną reakcję w polskich sklepach ze sprzętem Apple'a. Czekamy na dalsze wieści.

*Zachowano pisownię oryginalną.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.