Samemu lub ze znajomymi, bez większych wymagań. Recenzja Borderline

Samemu lub ze znajomymi, bez większych wymagań. Recenzja Borderline15.04.2015 09:43
Marek Pruski

Gdybym miał recenzować dla Was każdą produkcję publisherów takich jak Ketchapp to można powiedzieć, że recenzje wieloma rzeczami by się nie różniły. Studio Crazy Labs wypuściło jednak ostatnio produkcję, która nieco różni się od innych endlessów.

Stała prędkość, 3 tory, jedna linia i wiele utrudnień, na które natrafi gracz. Jednym słowem Borderline, czyli jedna z ciekawszych i zdobywających ostatnio niezłą popularność gier zręcznościowych.

Borderline | Life On The Line | TabTale

Gra składa się z 3 głównych elementów – linii, która wije się przez całą długość, a czasem przez szerokość ekranu, główki, którą steruje gracz oraz przeszkód, które z każdym kolejnym poziomem stają się trudniejsze. Przez tapnięcie lewej lub prawej strony ekranu gracz zmienia tor jazdy główki, co służy omijaniu przeszkód i zdobywaniu kuleczek

Wbrew pozorom kuleczki nie służą do zakupu jakichkolwiek ulepszeń. Zwiększają one nasz wynik, każda o 12 punktów. Do kupowania służą natomiast serca, którymi w tej grze płaci się za wszystko. Kiedy gracz przegrywa i chce grać dalej – serca. Kiedy znowu przegrywa – jeszcze więcej serc. Ulepszenia – serca. Muzyka – serca. Koniec końców punkty też poniekąd grają tu swoją rolę

[1/6]
[2/6]
[3/6]
[4/6]
[5/6]
[6/6]

Aby owe serca zdobyć, trzeba albo zobaczyć reklamę, albo zdobyć 10 000 punktów. Proste, łatwe i przejrzyste. Oprócz sklepu jest jeszcze tryb multi, który mimo że nie działa idealnie, sprawdza się i znacznie ubogaca grę. Zmierzyć tam można się z losowym graczem lub znajomymi (do 4 graczy) Gra toczy się w czasie rzeczywistym, na jednakowej planszy. Wygrywa ten, który ostatni zostanie na polu bitwy. Całość odbywa się przez usługi Google, tak więc dodatkowo można zagrać z graczami znajdującymi się w pobliżu nas.

Jednego nie mogłem przeboleć – reklam. Rozumiem, że gra jest darmowa, to banery muszą być. Rozumiem, że za dodatkowe życie można zobaczyć 30-sekundową reklamę, a ludzie często to robią. Ale dlaczego po każdej rundzie, niezależnie czy rozpoczynamy kolejną czy przechodzimy do menu, zawsze pokaże się baner (rzadko) lub 5-sekundowa reklama video. To jednak trochę za dużo… Ratuje fakt, że można z niej wyjść, bo ktoś zapomniał o blokadzie.

[1/5]
[2/5]
[3/5]
[4/5]
[5/5]

Ogólnie rzecz biorąc to główny bohater przypomina mi i nie tylko mi plemnik. Być może jest to jakaś aluzja twórców, co do linii życia i trudności, jakich w nim napotykamy. Nie mi tu nad tym filozofować, to każdy może sam zinterpretować. Ja mogę wam powiedzieć fakty, a fakty są takie, że gra ma minimalistyczną, lecz przyzwoitą szatę graficzną, głównie chodzi mi tu o animacje a w rozgrywce każdy poziom ma poszczególną barwę. Poszerzona o tryb multi i sklep, w dodatku na prostych zasadach, i wciągająca – prosto i z sensem.

Minimalistyczny, ciekawy endless z dodatkami - w krótkich żołnierskich słowach opis Borderline. Jak dla mnie mało wymaga od sprzętu, a więcej od użytkownika i jest tytułem godnym polecenia, szczególnie wielbicielom prostych zręcznościówek. Dajcie znać w komentarzach jak wam kolejna produkcja Crazy Labs przypadła do gustu.

PLUSY:

[plus] Prosta i przejrzysta

[plus] Wciągająca

[plus] Tryb multi

Minusy:

[minus] Reklamy...

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.