Nie tylko czerwony ekran. Samsung Galaxy S8 ma problemy z głośnikiem?

Nie tylko czerwony ekran. Samsung Galaxy S8 ma problemy z głośnikiem?11.05.2017 12:36
Nowe doniesienia wskazują, że Galaxy S8 i S8+ mogą mieć problemy z działaniem głośników
Mateusz Żołyniak

Zabarwiony na czerwono ekran nie jest jedynym problemem, z którym borykają się użytkownicy nowego flagowca Samsunga. Część posiadaczy modeli z linii Galaxy S8 narzeka także na działanie głośników w tych urządzeniach.

Użytkownicy skarżą się na głośniki w Galaxy S8 i S8+

Na oficjalnej stronie społeczności Samsunga oraz forum XDA Devepolers pojawiły się wpisy użytkowników Galaxy S8 i S8+, którzy narzekają na pracę głośników ich urządzeniach. Gdzie dokładnie leży problem?

Co najmniej kilku posiadaczy flagowych modeli Samsunga wskazało, że podczas oglądania filmików w aplikacji YouTube, streamowania muzyki w usłudze Spotify czy grania (m.in. w Fire Emblem Heroes) dochodzi do odcięcia głośników. Piszą wprost - głośnik w niektórych sytuacjach zwyczajnie przestaje działać.

W przypadku części użytkowników problem zniknął po ponownym uruchomieniu smartfona. Jest jednak grupa, która skarży się na stałe odcinanie dźwięku w tych samym okolicznościach. Pojawiły się nawet głosy, że problem leży nie po stronie softu, a zastosowanego sprzętu.

Jeden z użytkowników twierdzi, że udało mu się przywrócić dźwięk, gdy ścisnął obudowę smartfona w okolicy głośnika. Ma wskazywać to niedokładne wpięcie listwy łączącej głośnik z płytą główną. Czy rzeczywiście tak jest?

Czy tym razem aktualizacja pomoże?

Samsung na razie nie komentuje skarg użytkowników. Jeżeli okaże się, że problem rzeczywiście leży po stronie sprzętowej, to nie ma co liczyć, że aktualizacja softu go rozwiąże, jak w przypadku ekranu lekko zabarwionego na czerwono. Posiadacze Galaxy S8 i S8+ będą musieli zgłosić się w do producenta w sprawie naprawy bądź wymiany smartfonów.

Samsung Galaxy S7 / S7 Edge Audio Cutting Out FIX!

Prawdopodobną opcją jest także to, że odcinanie dźwięku jest wynikiem błędów w oprogramowaniu. Z podobnym problemem borykała się w końcu także niewielka grupa użytkowników Galaxy S7 oraz S7 edge, a w wielu przypadkach wystarczyło włączyć w ustawieniach deweloperskich opcję "USB audio routing". Rozwiązanie to pomogło także niektórym użytkownikom modeli z linii S8.

Jak jednak wspomniałem wyżej - Samsung nie wydał jeszcze oświadczenia w tej sprawie, więc ciężko określić, gdzie tak naprawdę leży problem. Dobrze chociaż, że na odcinanie dźwięku skarży się jedynie mała grupa posiadaczy Galaxy S8 i S8+.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.