Samsung Galaxy Tab A - co sprawia, że dobry tablet do dobry tablet? [wideorecenzja konkursowa #5]

Samsung Galaxy Tab A - co sprawia, że dobry tablet do dobry tablet? [wideorecenzja konkursowa #5]29.08.2015 11:53
Samsung Galaxy Tab A
Źródło zdjęć: © Marcin Kulbicki
Redakcja Komórkomanii

Stworzenie tabletu budżetowego - takiego, którego można kupić bez sprzedawania nerki, i którego na mieście nie nazywają „iPad killer”, nie jest łatwym zadaniem. We wszystkich recenzjach taki sprzęt będzie dostawał po tyłku za to, że właśnie takim flagowcem nie jest, a jeżeli nie w recenzjach, to na pewno w komentarzach - że to jest słabe, a tamto to nie jest takie dobre jak w tablecie za miesięczną wypłatę, a benchmarki to już w ogóle w oczy kłują.

[b]Poniższa recenzja została przygotowana przez uczestnika konkursu [url=http://komorkomania.pl/31317,rozstrzygniecie-i-etapu-konkursu-zostan-testerem]"Zostań testerem"[/url] zorganizowanego we współpracy z firmą Samsung.[/b]

Podchodząc do tabletu za 1200 zł, trzeba pamiętać o tym, kto tego urządzenia w ogóle będzie używał. W większości przypadków będzie takim kimś przeciętny konsument, dla którego sama nazwa „benchmark” będzie się raczej kojarzyła ze statkiem kosmicznym. Priorytety takiego użytkownika przedstawiają się następująco - filmy mają chodzić, w miarę internety się nie zacinać, trochę gierek, bo sam konsument może nie gra, ale jak siostrzeniec przyjedzie, to będzie „rąbał” w „Angry Birdsy 2”.

Taki statystyczny Kowalski pewnie nie ma laptopa z HD/telefonu z QHD, więc nie będzie mu dane zobaczyć różnicy w rozdzielczości ekranu, a już w ogóle najlepiej jakby można było dostać tablecik za 1 zł u operatora - taki tablet jest skierowany do „normalnego” człowieka, który w życiu robi wiele interesujących rzeczy, ale kupowanie i używanie tabletu nie jest czymś, co naszemu konsumentowi będzie przyspieszało rytm serca.

Galaxy Tab A takim tabletem jest - dla ludu - (pomimo, że nawet na takim polu nie do końca potrafi się obronić) i właśnie poniższa recenzja powstała w oparciu o rynek polski, a odbiorcą jest zwykły konsument, a nie „benchmarkowiec”.

Autor: Marcin Kulbicki

Recenzja przygotowana w ramach konkursu "Zostań testerem" zorganizowanego we współpracy z firmą Samsung.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.