Samsung GUARD S7 - bezpłatna wymiana uszkodzonego ekranu i 3-letnia gwarancja!

Samsung GUARD S7 - bezpłatna wymiana uszkodzonego ekranu i 3-letnia gwarancja!11.03.2016 13:57
Samsung Galaxy S7 edge
Mateusz Żołyniak

Koreańczycy wykonali właśnie kolejny ukłon w stronę klientów, którzy zdecydują się na zakup najnowszych flagowców firmy. Modele Galaxy S7 i S7 edge będą sprzedawane z pakietem usług Samsung GUARD S7, dzięki któremu możliwa będzie nawet bezpłatna wymiana uszkodzonego ekranu.

Świetne wyniki przedsprzedaży

Samsung ma obecnie sporo powodów do zadowolenia. Koreańczykom nie tylko udało się bez żadnych problemów błyskawicznie wprowadzić flagowe smartfony do sprzedaży (przedsprzedaż wystartowała zaraz po ich prezentacji - 21 lutego), to dodatkowo rozchodzą się one jak świeże bułeczki. Firma poinformowała dzisiaj, że "na nowe modele Galaxy S7 i S7 edge złożono najwięcej zamówień przedsprzedażowych w historii sprzedaży smartfonów Galaxy w Europie".

Przedstawiciele giganta nie przedstawili jeszcze twardych liczbowych danych, ale już teraz podali do wiadomości, że sprzedaż S7 i S7 edge na Starym Kontynencie była co najmniej 2,5 razy wyższa niż w przypadku któregokolwiek z poprzednich flagowców. Samsung ujawnił również, że aż 65% wszystkich zamówień dotyczyło większego Galaxy S7 edge z dwustronnie zagiętym ekranem.

Samsung Galaxy S7 edge + Gear VR
Samsung Galaxy S7 edge + Gear VR

Warto przypomnieć, że Samsung w tym roku zachęcał klientów w Europie do skorzystania z oferty przedsprzedażowej głównie przez dodawanie gratisowego zestawu Gear VR. Dostępny był w oficjalnym sklepie online firmy, a także u wybranych operatorów i partnerów detalicznych. Na tym jednak nie skończyły się dodatki, które można otrzymać kupując Galaxy S7 i S7 edge.

Czym jest Samsung GUARD S7?

Samsung wprowadził dzisiaj rozwiązanie GUARD S7, które za darmo oferowany będzie do 11 czerwca. Jest to pakiet usług w ramach którego użytkownicy dostają:

  • ubezpieczenie wyświetlacza;
  • przedłużenie gwarancji z dwóch do trzech lat;
  • możliwość odkupu telefonu przez firmę w przyszłym roku;
  • aplikację My KNOX do zabezpieczania danych.

Ubezpieczenie ekranu i trzyletnia gwarancja

Zdecydowanie najciekawszą opcją jest ubezpieczenie PZU na wypadek uszkodzenia wyświetlacza, które jest ważne przez 12 miesięcy (od następnego dnia po dokonaniu rejestracji). W jego ramach użytkownikowi przysługuje jedna darmowa naprawa ekranu. Korzystając z tej opcji nie traci się trzyletniej gwarancji, a koszt odbiór urządzenia i jego późniejszej wysyłki na wskazany adres jest pokrywany przez firmę.

Przydatna jest również opcja rozszerzonej gwarancji, za którą trzeba zazwyczaj trochę dopłacić. W przypadku Galaxy S7 i S7 edge Samsung za darmo rozszerza okres serwisowania urządzenia z 24 do 36 miesięcy.

Zmniejsz cenę kolejnego flagowca

Koreańczycy mogą "subskrybować" następców Galaxy S7 i S7 edge, a my będziemy mogli obniżyć ich cenę oddając tegorocznego flagowca. Samsung umożliwia bowiem oddanie w przyszłym roku obu urządzeń, dzięki czemu kolejny model będzie można kupić taniej o ok. 1000 zł.

Opcja ta uwzględnia zakup dowolnego urządzenia Samsunga, które będzie kosztować powyżej 2500 zł. Skorzystać można będzie z niej od marca do czerwca 2017 roku, a szczegóły dotyczące cen odkupu Galaxy S7 i S7 edge zostaną ujawnione do 28 lutego 2017 roku.

Dodatkowa reklama

My KNOX to z kolei usługa do lokalizowania zgubionego telefonu oraz zdalnego blokowania dostępu do niego/czyszczenia jego wbudowanej pamięci. Program standardowo dostępny jest za darmo (można pograć go z Google Play), więc jego obecność w pakiecie, można traktować jako dodatkową reklamę tego rozwiązania. Nie oznacza to jednak, że nie warto z niego korzystać - funkcja może okazać się szalenie użyteczna w razie straty telefonu.

Podejście Samsunga mi się podoba

Fajnie jest dostawać ciekawe gratisy do topowego urządzenia, ale Samsung GUARD S7 to zupełnie inna bajka. To jedno z najlepszych rozwiązań, na jakie mogli liczyć użytkownicy zainteresowani kupnem Galaxy S7 i S7 edge. Samsung bowiem nie tylko wydłuża za darmo gwarancję, to do tego naprawi stłuczony ekran bez jej naruszania. Dla mnie rewelacja. Takie usługi powinny częściej być dostępne dla topowych urządzeń. Nie tylko Samsunga.

Aby skorzystać z oferty Samsung GUARD S7 trzeba zarejestrować swoje urządzenie na >>tej stronie<<
Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.