Samsung sprzedał już 5 milionów Galaxy Note'ów 3. Jest dobrze, ale raczej bez rewelacji

Samsung sprzedał już 5 milionów Galaxy Note'ów 3. Jest dobrze, ale raczej bez rewelacji30.10.2013 15:30
Samsung Galaxy Note 3

Na specjalnym spotkaniu z dziennikarzami Samsung pochwalił się wynikami sprzedaży swojego najnowszego phabletu. Galaxy Note 3, który do sklepów w ponad 140 krajach na świecie trafił 25 września, po miesiącu znalazł się już w rękach 5 milionów klientów.

Nietrudno się domyślić, że tym wynikiem Samsung pobił kolejny rekord sprzedaży. Pierwszy przedstawiciel linii Galaxy Note na przekroczenie bariery 5 milionów sprzedanych egzemplarzy potrzebował aż 5 miesięcy. Znacznie lepiej poszło jego następcy, który w ciągu miesiąca rozszedł się w liczbie 3 milionów sztuk, a do 5 milionów dobił 4 tygodnie później.

Wynik uzyskany przez Galaxy Note'a III jest imponujący, ale dynamika wzrostu nie robi już takiego wrażenia jak jeszcze rok temu. I nie ma znaczenia, czy weźmiemy pod uwagę procentowy wzrost czy różnicę w liczbie sprzedanych urządzeń. Zupełnie inaczej jest w przypadku linii Galaxy S, ponieważ tutaj dynamika wzrostu z roku na rok wciąż liczona jest w setkach procentów.

[solr id="komorkomania-pl-197179" excerpt="0" image="0" words="20" _url="http://komorkomania.pl/2738,galaxy-s4-juz-u-40-milionow-uzytkownikow-co-z-data-premiery-galaxy-s5-i-plastikiem" _mphoto="fot-gsmarena-com-197179--fd91085.jpg"][/solr][block src="solr" position="inside"]4657[/block]

Powodów takiego stanu rzeczy może być kilka. Być może rynek phabletów po prostu nasyca się znacznie szybciej niż rynek smartfonów (nawet tych 5-calowych), ponieważ wielu konsumentom wciąż trudno jest się przekonać do tego typu urządzeń. Nie bez znaczenia jest z pewnością również fakt, że miłośnicy phabletów nie są już skazani na linię Galaxy Note, ponieważ na rynku pojawiło się wiele ciekawych alternatyw. Ba, nawet zwykłe flagowe smartfony osiągnęły już takie gabaryty, że różnica między nimi a phabletami coraz bardziej się zaciera.

Kolejnym powodem może być cena Galaxy Note'a 3. Niemal 3000 zł w dniu premiery to bardzo dużo. Zwłaszcza że - i piszę to z punktu widzenia (byłego) użytkownika Galaxy Note'a II - trójka nie wnosi zbyt wielu nowości; większość zmian względem poprzednika nazwałbym jedynie lekką ewolucją. Nawet stawiając się na miejscu nowego klienta, miałbym poważny dylemat, czy warto dziś zapłacić fortunę za Note'a 3, skoro niewiele gorszą dwójkę można nabyć za ponad 1000 zł mniej.

[solr id="komorkomania-pl-187857" excerpt="0" image="0" words="20" _url="http://komorkomania.pl/3038,galaxy-note-3-i-nowy-galaxy-note-10-1-pierwsze-wrazenia-wideo" _mphoto="galaxy-note-3-187857-135-7daa887.jpg"][/solr][block src="solr" position="inside"]4658[/block]

Obstawiam więc, że w ciągu najbliższych kilku miesięcy druga generacja Galaxy Note'a przeżyje drugą młodość i phablet będzie dla Samsunga tym, czym dziś dla Apple'a jest iPad 2.

Źródło: GSMArenaSammy HubPhone Arena

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.