Samsung wypuszcza kolejne reklamy ośmieszające Apple'a [wideo]

Samsung wypuszcza kolejne reklamy ośmieszające Apple'a [wideo]24.01.2012 18:15
najładniejsza część reklamy Galaxy S II | fot. youtube.com
Michał Brzeziński

Tydzień bez bitwy na linii Samsung-Apple to tydzień stracony. Ostatnio Koreańczycy starają się przenieść pole walki na ekrany telewizorów. W Ameryce pojawiła się kolejna reklama Galaxy S II. W czym jest on lepszy tym razem?

Niezliczona ilość sporów sądowych nie przyniosła zadowalających rezultatów. Widocznie nadszedł czas, aby zmienić taktykę. W listopadzie Samsung zaprezentował pierwszą reklamę "The Next Big Thing", która rozpoczęła serię ataków na Apple, przy okazji promowania Galaxy S II.

W ciągu ostatnich dni światło dzienne ujrzały dwa nowe spoty. Oba są zabawne, ale jest jeden szkopuł.

W pierwszym z nich autor blogu, który nie chce zerwać kontaktu ze swoimi czytelnikami, zamierza kupić rękawiczki. Przychodzi do sklepu i...

Urocza sprzedawczyni flirtuje z nim i odwodzi go od zakupu. Jej zdaniem rękawiczki są zbędne, gdy telefon ma funkcję wprowadzania głosowego. Nie można temu zaprzeczyć, ale to w iPhonie 4S pojawiła się Siri i to iPhone spopularyzował bezdotykową obsługę smartfona. A wysyłanie wiadomości to najbardziej banalna funkcja, do której nie mają żadnych zastrzeżeń użytkownicy urządzenia z jabłuszkiem. Wielką zagadką pozostaje dla mnie intencja Samsunga - ta reklama nie należy do udanych.

Druga próba ośmieszenia jest nieco lepsza. W reklamie występuje "kreatywny" barista z poprzednich spotów.

Dowiadujemy się, że Samsung Galaxy S II obsługuje sieć 4G, a termin "camping" w dzisiejszych czasach może mieć różne znaczenie.

Bez większego zaskoczenia, w obydwu filmikach fani Apple'a przedstawiani są jako (za) bardzo oddani firmie. Nie przyjmują do wiadomości, że w ogóle można kupić sprzęt innego producenta. Krytyka w wydaniu Samsunga jest ostra i prześmiewcza, pewnie niejedna osoba poczuła się urażona.

Szczerze mówiąc,  z niecierpliwością czekam na odpowiedź giganta z Cupertino. Chociaż skoro na wcześniejsze spoty nie było żadnej reakcji, dlaczego miałaby się pojawić teraz? Oczywiście można powiedzieć, że firma jest zbyt zajęta wprowadzaniem innowacji, żeby odpowiadać na reklamy, jednak jeśli rzeczywiście tak by było, pewnie nie miałaby też czasu na pozywanie innych producentów.

Kto wie, może gdyby Apple wykazał więcej inicjatywy, powstałaby historyczna batalia reklamowa na miarę Mac vs PC.

Źródło: Pocketnow

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.