Samsung szydzi z iPhone'a 4S. Zobacz nową (anty)reklamę [wideo]
Potyczki Samsunga i giganta z Cupertino przejdą do historii. Producenci często spotykają się w sądzie, oskarżając się wzajemnie o naruszanie prawa patentowego. Gdy bitwa przenosi się poza salę rozpraw, robi się naprawdę zabawnie.
23.11.2011 | aktual.: 23.11.2011 11:30
Potyczki Samsunga i giganta z Cupertino przejdą do historii. Producenci często spotykają się w sądzie, oskarżając się wzajemnie o naruszanie prawa patentowego. Gdy bitwa przenosi się poza salę rozpraw, robi się naprawdę zabawnie.
Samsung Galaxy S II trafił do Stanów Zjednoczonych o wiele później niż do Europy. Mało tego, co chwilę pojawiają się jego nowe wersje, przez co Koreańczycy nie mogą oszczędzać na reklamach. Kolejna z nich jest inna niż wszystkie.
Twórcy spotu telewizyjnego skupili się bardziej na szydzeniu z iPhone'a 4S niż promowaniu własnego produktu. Efekt możecie zobaczyć poniżej:
NextBigThing 60 Final
Może nie jest to najlepsza reklama od strony etycznej, ale trzeba przyznać, że wyróżnia się z tłumu i bawi widza. Samsung naśmiewa się z długich kolejek po nowego iPhone'a, tego samego wyglądu dwóch ostatnich wersji, wadliwej pracy baterii, braku łączności 4G oraz małego ekranu. Co więcej, w negatywnym świetle przedstawia także ludzi czekających wiele godzin (a nawet dni) pod sklepem: jako zawistnych i zamkniętych na inne firmy niż Apple.
Z drugiej strony jest Galaxy S II, który przyciąga wzrok wielkim ekranem, a wewnętrzny moduł zapewnia o wiele szybszy mobilny Internet.
Nie jest to pierwsza reklama Samsunga, która uderza w urządzenie z jabłuszkiem. Poprzednia dotyczyła największego tabletu Koreańczyków, który ma działać o wiele szybciej od iPada. Tym razem jednak intencje zostały pokazane bardzo wyraźnie, a wszystkie wady dobitnie wytknięte.
Ciekawe, co na to powie Apple, z niecierpliwością czekam na reakcję. Z dwojga złego lepiej sprzeczać się w spotach telewizyjnych niż w sądzie - wtedy przynajmniej jest zabawnie.
Źródło: TheVerge