Start sprzedaży Galaxy S5 może być nawet o 100% lepszy niż poprzednika

Start sprzedaży Galaxy S5 może być nawet o 100% lepszy niż poprzednika13.04.2014 10:42
Kolejka po Galaxy S5
Źródło zdjęć: © Alex Todd
Mateusz Żołyniak

Samsung śmiał się z klientów Apple'a, którzy ustawiali się w kolejce po nowe iPhone'y. Co firma powie, gdy teraz kolejki ustawiają się po jej flagowca?

W piątek wystartowała sprzedaż Galaxy S5, który pojawił się w aż 125 krajach (wkrótce ma trafić do kolejnych 25 państw). Smartfon Samsunga to zdecydowanie jedna z najbardziej oczekiwanych nowości pierwszej połowy tego roku, ale sama jego prezentacja nie zrobiła wielkiego wrażenia. Wielu stawiało więc, że tym razem południowokoreański gigant nie będzie cieszyć się z pobicia swoich rekordów sprzedażowych. Nic z tych rzeczy.

Koreańskie źródła już donoszą, że wyniki sprzedaży Galaxy S5 z pierwszego dnia dostępności są dużo lepsze niż w przypadku poprzednika. Sugerują one, że ogólna sprzedaż S5 w porównaniu do S4 jest od 30% do 100% lepsza. Oznacza to, że są rynki, na których dwa razy więcej użytkowników wybierało nowego flagowca niż miało to miejsce w zeszłym roku. Co więcej, Samsung podobno wciąż dostaje nowe zamówienia i nie zanosi się, że poziom zainteresowania komórką szybko opadnie.

Można więc spodziewać się, że Samsungowi z Galaxy S5 uda się jeszcze szybciej osiągnąć próg 10 mln sprzedanych urządzeń. W zeszłym roku firma potrzebowała miesiąca na sprzedaż takiej liczby Galaxy S4, a w przypadku SIII, SII i S było to odpowiednio około 50 dni, 5 miesięcy i 7 miesięcy.

Galaxy S jest już marką samą w sobie i Samsungowi nie są straszne nieprzychylne komentarze branży czy głosu niedosytu zaawansowanych użytkowników. Jak w przypadku iPhone'ów Apple'a, sprzedaż koreańskich smartfonów rośni i nie zanosi się, że szybko miało się to zmienić. Widać też wyraźnie, że konkurencja aby myśleć o sensownych wynikach sprzedaży musi przyłożyć się do marketingu. Bez wydania paru groszy na reklamę, nie ma szans zaistnienia na rynku. No dobra, może trzeba trochę więcej niż "paru groszy".

Dodam jeszcze, że słysząc o kolejkach przed sklepami Samsunga, od razu na myśl przyszła mi reklama Galaxy SII. Jak widać czasy się zmieniają.

Samsung Galaxy S II (The Next Big Thing) Commercial

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.