Startery i oferta Virgin Mobile - mocne wejście nowego operatora

Startery i oferta Virgin Mobile - mocne wejście nowego operatora18.08.2012 20:30
Oferta Virgin Mobile (fot.: Virgin Mobile)
Kira Czarczyńska

Zastanawialiście się, co zaproponuje Virgin Mobile w Polsce? Już wiadomo: tanie połączenia, darmowy Internet i bonus za doładowanie. Sieć Bransona najwyraźniej faktycznie zamierza ostro zawalczyć o nasz rynek.

Oferta nowego wirtualnego operatora jest ciekawie skonstruowana, ale o tym później. Najpierw suche fakty.

Cennik Virgin Mobile

  • []minuta połączenia do wszystkich sieci - 19 groszy[]SMS do wszystkich sieci - 12 groszy[]MMS do wszystkich sieci - 25 groszy[]transfer danych - 1 grosz / 5 kB

Koszty transferu można obniżyć, korzystając z pakietów danych:

  • pakiet 25 MB - 5 zł
  • pakiet 100 MB - 9 zł
  • pakiet 200 MB - 12 zł
  • pakiet 500 MB - 19 zł
  • pakiet 1 GB - 29 zł

Roaming w strefie euro:

  • minuta wychodzącego połączenia głosowego lub video (naliczane co 30 sekund) - 2,66 zł
  • wychodzący SMS międzynarodowy - 0,67 zł
  • wychodzący MMS międzynarodowy - 3,99 zł

Cennik jest prosty, czyli dokładnie taki, jak miał być. Na dzień dobry Virgin Mobile wprowadza dwie naprawdę korzystne promocje, mogące łatwo zachęcić do skorzystania z usług sieci:

Dostępne obecnie telefony to: Samsung Galaxy Pocket, Samsung Galaxy Y, Nokia X1-01, Samsung E2222, Nokia Asha 302, LG Swift E400, HTC Desire C, Samsung Galaxy Y Pro Duoz, Motorola Gleam+, Sony Xperia U, Nokia Lumia 710, Alcatel OT 991D. Rozpiętość cenowa jest duża, od 175 zł (Nokia X1-01) do 1220 zł (Nokia Lumia 710). Każdy więc może wybrać coś, co odpowiada mu cenowo.

Przeniesienie numeru do Virgin Mobile

Mało prawdopodobne, żeby klienci Virgin Mobile chcieli tak od razu przenosić swoje dotychczasowe numery do nowej sieci, ale taka opcja od początku istnieje. I jest faktycznie mało uciążliwa dla chcących z niej skorzystać.

Starter Virgin Mobile - 8 zł

Wystarczy wypełnić odpowiedni formularz online, w którym należy podać oczywiście przenoszony numer telefonu (przyjdzie na niego kod weryfikacyjny) i adres e-mail. Po weryfikacji i przekazaniu pozostałych potrzebnych danych (imię, nazwisko, PESEL, itd.) trzeba poczekać na dokumenty przesłane przez Virgin Mobile. Sieć gwarantuje, że numer zostanie przeniesiony w ciągu jednego dnia roboczego od momentu otrzymania przez Virgin Mobile kompletu dokumentów.

Mocne wejście Virgin Mobile

  • naliczanie sekundowe i 19 groszy za minutę połączenia głosowego oraz wideo do wszystkich sieci;
  • niezależnie od kwoty doładowania ważność konta 365 dni na połączenia wychodzące oraz 425 dni na połączenia przychodzące;
  • bezpłatna informacja o przekroczeniu ustalonego wcześniej przez abonenta progu kwotowego (35 zł, 100 zł, 200 zł) dla każdego miesiąca kalendarzowego;
  • wejście na rynek od razu z korzystnymi promocjami: darmowym Internetem do końca roku i 50% bonusem za doładowanie.

Pozostaje rzecz jasna pytanie, jak sieć będzie się sprawować w praktyce. Ja w każdym razie właśnie zamawiam starter - możecie się więc spodziewać wrażeń z korzystania z usług Virgin Mobile Polska.

Źródło: [http://virginmobile.pl](http://Virgin Mobile)

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.