Call Screen z Pixeli 3 może trafić na inne smartfony

Call Screen z Pixeli 3 może trafić na inne smartfony03.04.2019 14:00
Google Pixle 3
Mateusz Żołyniak

Jedna z najciekawszych funkcje, które Google zarezerwował dla smartfonów z linii Pixel, może niebawem pojawić się na smartfonach innych producentów. Szkoda tylko, że dodatek ten nie będzie dostępny w Polsce.

Na prezentacji Pixeli 3 i 3 XL przedstawiciele giganta z Mountain View zaprezentowali rozwiązanie Call Screen, które pełni rolę automatycznej sekretarki. Miron wspominał jakiś czas temu, że jest to jedna z funkcji, których można zazdrościć użytkownikom smartfonów Google'a.

Wkrótce może się to jednak zmienić, co zauważył jeden z użytkowników Reddita.

Call Screen także na smartfonach Motoroli i Nokii?

Okazuje się bowiem, że w kodzie źródłowym oprogramowania Call Screen pojawiły się informacji o wsparciu dla smartfonów Nokii i Motoroli.

Wybór smartfonów tych marek nie jest oczywiście przypadkowy. Tak HMD Global, jak amerykański dział Lenovo stawiają na "stockowe" wydanie Androida i dość mocno współpracują z Google'em. Nie dziwi więc, że to im w pierwszej kolejności został udostępniony ważny dodatek z Pixeli.

Call Screen nie tylko dla Pixeli to świetna wiadomość, ale cały czas pozostaje ważny problem

Póki co nie wiadomo kiedy funkcja Call Screen zostanie udostępniona użytkownikom smartfonów Nokii i Motoroli, ale same doniesienia o takim ruchu mogą cieszyć. Jest to bowiem bardzo innowacyjne rozwiązanie, które wielu osobom może ułatwić komunikację.

Call Screen działa bowiem jak inteligentna automatyczna sekretarka, która pyta rozmówcę o powód rozmowy, a następnie prezentuje użytkownikowi odpowiedź. Ten może zdecydować, co chce dalej zrobić. W przypadku natrafienia na telemarketerów czy inne uciążliwe połączenia, można od razu dodać odpowiednie numery do listy blokowanych. To wszystko, bez konieczności wypowiedzenia jednego słowa.

Niestety, funkcja Call Screen przygotowana została z myślą o Stanach Zjednoczonych i dopiero od niedawna jest testowana w Kanadzie. Co z innymi krajami? Cóż, trzeba będzie zapewne poczekać dość długo aż rozwiązanie trafi do użytkowników w Polsce, skoro wciąż nie mamy nawet polskiego Google Store.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.