TAG Heuer Connected wzbudza ogromne zainteresowanie i będą następne takie zegarki

TAG Heuer Connected wzbudza ogromne zainteresowanie i będą następne takie zegarki05.12.2015 16:05
TAG Heuer Connected
Źródło zdjęć: © TAG Heuer
Konrad Błaszak

Kilka tygodni temu został zaprezentowany najbardziej luksusowy smartwatch z Androidem Wear, czyli TAG Heuer Connected. Wzbudził on skrajne emocje, ale zawsze w takich przypadkach można obiektywnie ocenić jego sensowność patrząc na zainteresowanie rynku, a w jego przypadku jest świetnie.

Gdy pisałem o zegarku TAG Heuer Connected miałem co do niego sporo wątpliwości, ponieważ uznałem go jedynie za ciekawostkę, która nie ma większych szans na podbicie serc klientów. Napisałem nawet wtedy tak:

Mimo tego nie wróże mu świetlanej przyszłości, ponieważ nie sądzę, żeby menadżerowie czy prezesi się na niego rzucili.

Dzień później Miron postanowił się pochylić nad tym zegarkiem i wypunktował mu jego braki, których być nie powinno w produkcie tej klasy. W moim odczuciu to były kolejne powody, dla których Connected nie ma szans na ogromny sukces i pozostanie produktem dla wybranych. Według mnie wszystko na to wskazywało, ale Bloomberg postanowił wyprowadzić mnie z błędu:

TAG Heuer Connected wzbudził ogromne zainteresowanie!

Oczywiście nie są to tylko słowa rzucone na wiatr. Jak poinformował szef działu zegarków koncernu Louis Vuitton Moët Hennessy sprzedawcy, sklepy i inne spółki zamówiły już ponad 100 tysięcy zegarków TAG Heuer Connected. Nie oznacza to oczywiście, że taka jest sprzedaż, ale jak widać zainteresowanie jest ogromne. Co więcej, Jean-Claude Biver przekazał informację, że firma musiała zwiększyć produkcję tego modelu z 1200 do 2000 sztuk tygodniowo, ale i tak zdecydowała się zdjąć go z internetowej sprzedaży i wróci on do sieci prawdopodobnie dopiero w maju lub czerwcu. Na razie priorytetem będą sklepy stacjonarne. Taka decyzja została podjęta, ponieważ producent nie nadąża z tworzeniem zegarków.

Jean-Claude Biver, czyi CEO firmy TAG Heuer napisał również do Bloomberga, że to nie koniec mariażu z rynkiem inteligentnych zegarków.

Jean-Claude Biver :

Biorąc pod uwagę sukces tego wyjątkowego zegarka, zamierzamy stworzyć całą kolekcję różnych wariantów, która będzie wykonana z wielu materiałów. Będzie ona dostępna pod koniec przyszłego lub na początku 2017 roku.

Dodał on również, że zaprezentowane w przyszłości wersje mogą być złote lub z dodatkiem diamentów. W tym miejscu należy przypomnieć, że cena obecnego modelu to 1500 dolarów (5950 złotych) w USA oraz 1350 euro (5750 złotych) w Europie, więc zapewne powstaną także droższe modele.

Dla mnie z tego wszystkiego najistotniejsze jest to, że muszę przyznać się do pomyłki. Wygląda na to, że tysiące klientów zapragnęły posiadać luksusowy zegarek i jego braki lub cena nie są dla nich żadną przeszkodą. Nie sądziłem, że taki model może okazać się sukcesem, ale najwyraźniej to jest coś, czego brakowało na rynku urządzeń z Androidem Wear i zapewne można się spodziewać tego, że inne luksusowe marki również zechcą spróbować swoich sił w tworzeniu inteligentnych gadżetów.

Nie bez znaczenia moim zdaniem fakt, że klient w każdej chwili będzie mógł wybrać się do sklepu i wymienić tego smartwatcha na zwykły czasomierz TAG Heuer, gdy ten przestanie spełniać jego wymagania. Dzięki temu kupując ten model rzeczywiście dostaje się zegarek na całe życie, a nie tylko drogą zabawkę na dwa lata.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.