Tydzień w krzywym zwierciadle: sprzedaż Motoroli i okulary Samsunga

Tydzień w krzywym zwierciadle: sprzedaż Motoroli i okulary Samsunga02.02.2014 09:13

Sprzedaż Motoroli, centrum powiadomień i chińska podróbka Galaxy S5 - m.in. tymi tematami zajmiemy się w najnowszym wydaniu Tygodnia w krzywym zwierciadle.

Najważniejszym newsem mijającego tygodnia jest oczywiście sprzedaż Motoroli przez Google'a za 2,91 mld dolarów. Po ogłoszeniu tej informacji wszystkie media branżowe i analitycy zaczęli się zastanawiać, jak wspomniane wydarzenie wpłynie na losy świata i czy wywoła zaburzenia w okresie godowym surykatek na pustyni Kalahari. Wciąż jednak nikt nie odpowiedział na najważniejsze pytanie: o którą Motorolę chodzi? Możemy się jedynie domyślać, że o Moto X, bo sprzedaż budżetowej Motoroli Moto G za 3 miliardy dolarów byłoby grubą przesadą.

W końcu pojawiły się wiarygodne przecieki, że w kolejnym wydaniu Windows Phone'a ujrzymy centrum powiadomień. Użytkownicy pytają "dlaczego tak późno?". Pamiętajmy jednak, że przez lata liczba dostępnych na mobilne okienka aplikacji była na tyle znikoma, że zintegrowany system powiadomień i tak nie miałby o czym powiadamiać.

Pamiętacie oszustów, którzy zajmują się sprzedażą wypełnionych orzechami pudeł przekonując swoich klientów, że to iPady? Dzięki nim udział orzechów na mobilnym rynku znacząco wzrósł, więc - co naturalne - coraz więcej osób przeczesuje sieć w poszukiwaniu orzechowych benchmarków, drop testów i recenzji. Na YouTubie pojawił się już test porównujący wytrzymałość wspomnianej alternatywy dla iPada z jednym z chińskich smartfonów.

Nie jest tajemnicą, że Samsung pracuje już nad modelem Galaxy S5, który będzie konkurował głównie z produktami firmy Apple. Tymczasem Chińczycy biorą na siebie nowo powstałą niszę zapowiedzieli już podróbkę Galaxy S5, która będzie konkurowała z orzechowymi zamiennikami firmy Apple.

Koreańczycy kontynuują także kopiowanie wszystkich pomysłów Google'a. Proces klonowania aplikacji zakończył się już powodzeniem, prace nad wiernym odwzorowaniem usługi Google Now trwają, a teraz Samsung wziął na tapetę okulary Google Glass. Niestety jednak o ich kopii na razie nie wiadomo zbyt wiele. No, może poza tym, że szkła okularów będą plastikowe.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.