#wSkrócie: launcher Microsoftu na Androida i nowe statystyki rynku tabletów

#wSkrócie: launcher Microsoftu na Androida i nowe statystyki rynku tabletów30.10.2015 15:40
Dziewczyna z tabletem
Źródło zdjęć: © Shutterstock

Microsoft rusza z przedsprzedażą swojej nowej opaski w Europie, a Apple udostępnia publiczną betę systemu iOS 9.2.

  1. Xperia Z5 i Z5 Compact z ważną aktualizacją. Jak donosi XperiaBlog, oprogramowanie o oznaczeniu 32.0.A.6.152 łata lukę zwaną jako Stagefright, przez którą ok. 950 mln smartfonów z Androidem było podatnych na atak.
  1. Launcher Microsoftu na Androida już w Google Play. Arrow Launcher powstał w ramach inicjatywy Microsoft Garage, dzięki której pracownicy firmy mogą rozwijać własne projekty. Program automatycznie podsuwa użytkownikowi najczęściej używane aplikacje, a także ułatwia odnajdywanie kontaktów i tworzenie notatek oraz przypomnień. Zainteresowanych odsyłam do Sklepu Play.
[1/5]
[2/5]
[3/5]
[4/5]
[5/5]
  1. Publiczna beta systemu iOS 9.2 już jest. Jedną z najważniejszych nowości jest obsługa rozszerzeń przez przeglądarkę Safari działającą w trybie View Controller, który wykorzystywany jest w aplikacjach firm trzecich. Aby zainstalować nową wersję systemu na kompatybilnym urządzeniu wystarczy udać się tutaj i zapisać się do programu beta.
  1. Nowy Microsoft Band już w przedsprzedaży. Zamówienia można składać m.in. w brytyjskim Amazonie, który oferuje wysyłkę do Polski. Cena akcesorium to 199 funtów (ok. 1180 zł), a regularna sprzedaż wystartuje 19 listopada. O samej opasce poczytacie w tym wpisie.
  1. Jak wytrzymałe są etui Gresso Slider do iPhone'ów 6/6s? Pokaz możliwości można zobaczyć na przygotowanym przez producenta filmie promocyjnym. Robi wrażenie.
  1. Jak obecnie wygląda rynek tabletów? Nową porcję statystyk opublikował IDC. Wynika z nich, że w trzecim kwartale najwięcej tabletów (9,9 mln) dostarczył Apple, a po piętach depcze mu Samsung (8 mln). Cała konkurencja została daleko w tyle, a podium zamyka Lenovo z 3,1 mln dostarczonych urządzeń. Warto odnotować, że niemal wszyscy odnotowują spadające wyniki, a łącznie od lipca do września na rynek trafiło o 12,6% mniej tabletów niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Źródło zdjęć: © idc.com
Źródło zdjęć: © idc.com
Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.