Zdalne przenoszenie numeru w Play - szczegóły

Zdalne przenoszenie numeru w Play - szczegóły09.12.2009 14:20
PlayLogo
Kira Czarczyńska

Od wczoraj czekaliśmy na oficjalny komunikat prasowy Play - a zaraz po tym, jak go dostaliśmy, musiał zostać poprawiony. Jak przyznał rzecznik prasowy P4, trochę za bardzo skupiono się na konkurencji z Wielkiej Trójki. Umknął przez to fakt, że Play wcale nie jest pierwszą siecią pozwalającą przenieść numer bez wychodzenia z domu.

Poprawianie kompletnie nam jednak nie przeszkadza - grunt, że znamy szczegóły.

Od wczoraj czekaliśmy na oficjalny komunikat prasowy Play - a zaraz po tym, jak go dostaliśmy, musiał zostać poprawiony. Jak przyznał rzecznik prasowy P4, trochę za bardzo skupiono się na konkurencji z Wielkiej Trójki. Umknął przez to fakt, że Play wcale nie jest pierwszą siecią pozwalającą przenieść numer bez wychodzenia z domu.

Poprawianie kompletnie nam jednak nie przeszkadza - grunt, że znamy szczegóły.

Korekta była konieczna, ponieważ podobnie przenieść numer można w mBank Mobile. Oznacza to, że Play bynajmniej nie jest pierwszym operatorem dającym taką możliwość. Teraz więc początek komunikatu brzmi następująco:

Od 8 grudnia 2009 Operator Play jako pierwszy operator infrastrukturalny wprowadza usługę przenoszenia numeru poprzez zgłoszenie telefoniczne.

Bardziej interesuje nas jednak oczywiście dalszy ciąg komunikatu, mówiący o zasadach i sposobie zdalnej realizacji procedury przeniesienia numeru.

Kolejne etapy wyglądać mają tak:

  • Podczas rozmowy telefonicznej z abonentem, konsultant Play spisuje dane niezbędne do wypełnienia wniosku o przeniesienie numeru oraz do zawarcia umowy z P4.
  • Abonent, na podany w rozmowie numer telefonu, dostaje wiadomość SMSz informacją o złożeniu zlecenia z jednoczesną prośbą o jego potwierdzenie.
  • Po odesłaniu potwierdzenia zlecenia, P4 przygotowuje i wysyła kurierem wszystkie niezbędne dokumenty - wniosek, oświadczenie, umowę. W paczce jest też telefon (wcześniej wybrany przez abonenta) z kartą SIM/USIM z przypisanym, tymczasowym Numerem MSISDN.

Dalej jest już dość standardowo: w obecności kuriera podpisujemy dokumenty i czekamy na dokończenie procedur przez Play. Informacje o bieżącym statucie wniosku abonent dostaje za pomocą wiadomości SMS lub e-mail.

Obecnie usługa dostępna jest dla Klientów abonamentowych pod numerami 80188 11 12, 790 25 00 00 lub Call Center 790 500 500.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.