Potężny HTC J Butterfly oficjalnie. Który to już topowy smartfon HTC w tym roku?

Potężny HTC J Butterfly oficjalnie. Który to już topowy smartfon HTC w tym roku?14.05.2015 11:44
HTC J Butterfly
Źródło zdjęć: © gigazine.net
Konrad Błaszak

HTC znów to zrobiło! Tajwańczycy pokazali właśnie n-tego z rzedu topowego smartfona, a przecież nie mamy jeszcze połowy tego roku. Czym HTC J Butterfly różni się od serii One?

Jeśli przeczytaliście nazwę HTC J Butterfly i wydała Wam się ona znajoma, to macie rację. Taki smartfon już powstał kilka miesięcy temu, a ten różni się od niego oznaczaniem kodowym i zapewne potocznie będzie nazywany po prostu Butterfly 3. Ten model został wyposażony w topowe podzespoły, których nie powstydziłby się żaden flagowiec.

  • Android 5.0 Lollipop + HTC Sense 7
  • 5,2-calowy ekran o rozdzielczości QHD (2560 x 1440 pikseli)
  • 8-rdzeniowy Snapdragon 810
  • 3 GB pamięci operacyjnej RAM
  • 20-megapikselowy, podwójny aparat główny z przesłoną f/2.2 mogący nagrywać filmy 4K
  • 13-megapikselowy aparat na przednim panelu
  • 32 GB pamięci wbudowanej + slot na karty microSD
  • łączność 4G LTE
  • wodoszczelność IP57
  • bateria o pojemności 2700 mAh
HTC J Butterfly, Źródło zdjęć: © HTC
HTC J Butterfly
Źródło zdjęć: © HTC

Obudowę modelu HTC J Butterfly wykonano z plastiku i - jak widać - dostępna będzie w trzech wariantach kolorystycznych (biały, niebieski oraz czerwony). Drugim elementem wyróżniającym go jest wodoszczelność.

Telefon został zapowiedziany tylko w Japonii jako unikalny smartfon dla sieci KDDI, ale nie jest jeszcze znana jego cena. Dzięki gigazine.net oraz htcsoku.info możemy zobaczyć jak J Butterfly prezentuje się na żywo.

[1/18]
[2/18]
[3/18]
[4/18]
[5/18]
[6/18]
[7/18]
[8/18]
[9/18]
[10/18]
[11/18]
[12/18]
[13/18]
[14/18]
[15/18]
[16/18]
[17/18]
[18/18]

Wygląda to jak połączenie One'a M9 (procesor), One'a M9+ (ekran i aparat Duo Camera), One'a E9 (wykonanie) oraz Desire Eye (przedni aparat i wodoszczelność). Wychodzi z tego bardzo ciekawy twór, który zapewne znajdzie nabywców w Japonii, ale czy jest on potrzebny HTC? A jeśli tak, czy to nie J Butterfly powinien być dostępnym globalnie flagowcem?

Zalewanie wielu rynków różnymi topowymi urządzeniami może być nie tylko mylące dla klientów (gdy dwa modele lub więcej są dostępne w jednym kraju), ale najzwyczajniej kosztowne. Przygotowanie nowego smartfona, a potem stworzenie odpowiedniej kampanii wiąże się z ogromnymi wydatkami i dziwię się Tajwańczykom czemu nie uszczuplą swojego high-endowego portfolio. Mam dziwne wrażenie, że HTC po lekkim wzroście zainteresowania ich marką złapało wiatr w żagle i porywa się teraz z motyką na słońce chcąc tworzyć tak wiele topowych modeli. Moim zdaniem to jest błąd, ale oczywiście to wyniki finansowe pod koniec roku pokażą, czy była to słuszna droga.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.