HTC to kolejny producent, który nie jest zainteresowany smartwatchami

HTC to kolejny producent, który nie jest zainteresowany smartwatchami26.01.2017 14:31
Do grona smartwatchów z Androidem Wear na razie nie dołączy produkt HTC

Plotki i przecieki na temat smartwatcha HTC krążą po sieci od dawna. Już w 2014 roku - gdy debiutował system Android Wear - Google ogłosił, że tajwański producent jest jednym z partnerów. Urządzenie już witało się z gąską, ale HTC najwidoczniej w ostatniej chwili uśmierciło ten projekt.

HTC: "Nie będziemy mieć smartwatcha w najbliższym czasie"

Takie słowa padły z ust Chialina Changa - szefa działu HTC zajmującego się produkcją smartfonów. W rozmowie z serwisem Tbreak uciął on spekulacje na temat mitycznego zegarka.

Powód? Chang zauważa, że nawet Apple na rynku inteligentnej galanterii radzi sobie przeciętnie. Jest w tym sporo racji. Dość wspomnieć, że Apple Watch do dziś nie jest uwzględniany w raportach finansowych jako osobny produkt. Tim Cook wrzuca go do worka "inne" razem z odtwarzaczami MP3, akcesoriami i innymi produktami, którymi nikt się specjalnie nie ekscytuje.

Jest to jednak o tyle zaskakujące, że niedawno wyciekły zdjęcia zegarka HTC

Na chińskim serwisie mikroblogowym Weibo wylądowały zdjęcia przedstawiające owoc współpracy firm HTC oraz Under Armor. Obie firmy już wcześniej stworzyły opaskę fitness HTC Grip, która skądinąd nigdy nie trafiła do sprzedaży.

Prototyp smartwatcha HTC

[1/13]
[2/13]
[3/13]
[4/13]
[5/13]
[6/13]
[7/13]
[8/13]
[9/13]
[10/13]
[11/13]
[12/13]
[13/13]

Zegarek miał mieć okrągły ekran i działać pod kontrolą systemu Android Wear. Miał, bo najwidoczniej jest to kolejny zakładany na rękę produkt HTC, który w ostatniej chwili został uśmiercony.

Szkoda, bo HTC mogłoby wprowadzić lekki powiew świeżości

Tajwańczycy już niejednokrotnie udowodnili, że potrafią zrobić ładne, przemyślane urządzenie z funkcjonalnym oprogramowaniem. Zegarek ze zdjęć - choć specjalnie nie grzeszy oryginalnym designem, bo mocno przypomina Samsunga Gear S2 - wygląda elegancko.

Warto przypomnieć, że nie tak dawno nawet Lenovo - producent cieszącego się relatywnie sporą popularnością Moto 360 - przyznał, że jego firma nie widzi wystarczającego zainteresowania inteligentnymi czasomierzami, by wypuszczać na rynek kolejny model.

Pora jednak skończyć ze złudzeniami. Smartwatche to nisza dla garstki entuzjastów, którą coraz mniej firm ma ochotę wypełniać.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.