Nie macie wrażenia, że LG V30 jest... zbyt dobry?

Nie macie wrażenia, że LG V30 jest... zbyt dobry?04.09.2017 15:34

LG G2 jest w moich oczach najbardziej udanym smartfonem w historii tej firmy, ale LG V30 jest na dobrej drodze, by mu ten tytuł odebrać. Nie wiem tylko, czy to dobrze.

Wiele firm wypuszcza high-endowe telefony dwa razy w roku, ale są w swoich działaniach przewidywalne. Przykładowo Samsung w pierwszej połowie roku wprowadza designerskiego Galaxy S, a w drugiej Galaxy Note'a, czyli bliźniaczy telefon z rysikiem i nowymi funkcjami.

Osoby, które kupiły Galaxy S8 krótko po premierze zapewne z grubsza wiedziały, czego się spodziewać po Nocie 8 (nawet jeśli przez podwójny aparat przeskok jest wyjątkowo duży). Raczej nie mają więc powodu, by pluć sobie w brodę, że nie wstrzymały się z zakupem.

Różnice między LG G6 a LG V30 są natomiast PRZE-O-GRO-MNE

Oba telefony pojawiły się w tym samym roku i dzieli je raptem kilka miesięcy, ale ciężko zaliczyć je do tej samej generacji.

LG G6 i LG V30
LG G6 i LG V30

LG V30 ma:

  • nowszy i mocniejszy układ (Snapdragon 835 zamiast Snapdragona 821);
  • wyraźnie poprawiony podwójny aparat (jaśniejsze przysłony, szklane soczewki zamiast plastikowych);
  • ekran wykonany w innej, lepszej technologii (OLED zamiast IPS);
  • mnóstwo nowych funkcji wideo;
  • odmienione wzornictwo (kwestia subiektywna, ale moim zdaniem V30 wygląda o niebo lepiej)
  • bezprzewodowe ładowanie (G6 miał je tylko na kilku wybranych rynkach);
  • 32-bitowy przetwornik Hi-Fi Quad DAC (G6 miał go tylko na kilku wybranych rynkach)
  • łączność Bluetooth 5.0 zamiast 4.2.

O ile nowe funkcje wideo to coś, czego można się było spodziewać patrząc na filmowe aspiracje poprzedników, o tyle całą resztę w dniu premiery G-szóstki ciężko było przewidzieć.

Podejrzewam, że wielu użytkowników LG G6 czuje lekki zawód

Nie zrozumcie mnie źle - LG G6 to wciąż bardzo dobry telefon, który nie stał się z dnia na dzień gorszy tylko dlatego, że firma zaprezentowała coś nowego.

Nie zmienia to jednak faktu, że osoby, które kupiły flagowy telefon, chciałyby zapewne jak najdłużej czuć, że sięgnęły po najlepsze, co firma ma do zaoferowania. Bo czyż nie po to kupuje się flagowce? Tymczasem nie pamiętam, kiedy dwa topowe telefony jednego producenta zaprezentowane raptem kilka miesięcy po sobie różniły się od siebie tak bardzo jak LG G6 i LG V30.

A jakie jest wasze zdanie na ten temat? Czy LG dobrze zrobiło, że zaserwowało użytkownikom taki przeskok, czy byłoby lepiej, gdyby część nowości zostawiono dla G7? A może już G6 powinien być lepszy, aby nie odbiegał tak bardzo od V30? Komentarze są do waszej dyspozycji.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.