Piękny design dla każdego. Nothing zapowiada budżetową linię produktów

Piękny design dla każdego. Nothing zapowiada budżetową linię produktów03.08.2023 19:33
Nothing Phone (2)
Źródło zdjęć: © Licencjodawca | Miron Nurski

CMF by Nothing to marka, która ma uczynić "lepszy design bardziej przystępnym".

Nothing to młoda firma, która ma na koncie trzy pary słuchawek oraz dwa telefony. Póki co są to produkty ze średniej i wyższej średniej półki cenowej, ale widać już, że Brytyjczycy coraz śmielej zerkają w stronę segmentu premium.

Nothing postanowił stworzyć także linię przystępniejszych produktów, ale pod nową marką.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Kamera solarna z akumulatorem w super cenie – recenzja Foscam B4

Nadchodzi CMF by Nothing

Carl Pei - szef firmy Nothing - zapowiedział, że submarka CMF by Nothing będzie się kierować podobną filozofią. Ma ona kłaść nacisk na "wysokie standardy wzornictwa" oraz "doświadczenie użytkownika".

Różnice? Pei wylicza, że:

  • Nothing skupia się na "innowacjach we wzornictwie", a CMF by Nothing na "prostym wzornictwie";
  • Nothing stawia na segment "premium", a CMF by Nothing na "przystępność";
  • Nothing będzie wdrażał "najnowsze technologie", a CMF by Nothing obiecuje "zaufaną jakość".

Pierwszymi produktami CMF by Nothing mają być niedrogie słuchawki oraz budżetowy smartwatch

Oba urządzenia mają trafić na rynek jeszcze przed końcem 2023 roku.

Skąd wzięła się nazwa submarki? CMF (color, materials, finish) to filozofia projektowania skupiająca się na - jak sama nazwa wskazuje - palecie kolorów, doborze materiałów i wykończeniu.

Co prawda Carl Pei obiecuje, że produkty CMF by Nothing będą się wizualnie różnić od budżetowych produktów innych firm, ale "innowacje we wzornictwie" pozostaną zarezerwowane dla głównej marki. Podejrzewam więc, że w tańszych urządzeniach nie uświadczymy takich bajerów jak przezroczystość czy paski LED.

Nothing Ear (stick), Źródło zdjęć: © Licencjodawca | Miron Nurski
Nothing Ear (stick)
Źródło zdjęć: © Licencjodawca | Miron Nurski

Pei zapewnił jednocześnie, że produkty CMF by Nothing będą opracowywane przez zupełnie niezależny zespół, więc "nie będą odciągać uwagi od głównej linii produktowej".

Miron Nurski, redaktor prowadzący Komórkomanii

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.