Heyah też zmienia wizerunek
Logo Heyah - charakterystyczna czerwona łapa - towarzyszyło nam przez wiele lat. W kampaniach reklamowych marka Heyah, której operatorem jest Polska Telefonia Cyfrowa, wykorzystywała dwie zabawne postaci - kojarzącego się z bajką Simon's Cat kota Ryśka i psa Winstona. Czas pożegnać zarówno kreskówkowych bohaterów, jak i czerwoną łapkę.
Łapa wciąż będzie symbolem Heyah, jednak zamiast czerwonej plamy w jej kontury wpisane zostaną bryły geometryczne. Osoby, które uważnie śledzą facebookowy profil Heyah, już od pewnego czasu wiedzą, że sieć rezygnuje z sympatycznego kota. 1 lipca zorganizowano z nim pożegnalny czat na Facebooku. Na fanpage'u niedawno pojawiły się również zdjęcia odświeżonego logo.
Zmianie uległa również czcionka marki. Warto pamiętać, że Heyah mimo wejścia na nasz rynek operatora T-Mobile pozostała niezależna.
Co sądzicie o nowym, odświeżonym wizerunku Heyah? Czy nowe logo jest ładniejsze od starego?
Jedno jest pewne: takich klipów reklamowych już nie zobaczymy. A szkoda.
Reklama Heyah - Through - Sru
Źródło: wirtualnemedia