Top 6 komórek domów mody

Rynek telefonów komórkowych ma ogromną wartość. Ostatnio doszły do tego firmy z całkiem obcej branży. Producenci zegarków tworzą mutanty wykorzystując funkcje telefonu, potentaci motoryzacji podpisują się pod grami komórkowymi i udostępniają swoje logo na obudowach komórek.

Top 6 komórek domów mody
Karolina Adamus

25.08.2008 | aktual.: 25.08.2008 12:00

Do gry o kawałek rynku wkroczyli także projektanci mody, którzy coraz częściej maczają palce w wyglądzie telefonów.

Rynek telefonów komórkowych ma ogromną wartość. Ostatnio doszły do tego firmy z całkiem obcej branży. Producenci zegarków tworzą mutanty wykorzystując funkcje telefonu, potentaci motoryzacji podpisują się pod grami komórkowymi i udostępniają swoje logo na obudowach komórek.

Do gry o kawałek rynku wkroczyli także projektanci mody, którzy coraz częściej maczają palce w wyglądzie telefonów.

  1. LG Prada

Telefon stworzony został we współpracy dwóch gigantów: rynku komórkowego i rynku mody. Połączenie okazało się piorunujące. Otrzymaliśmy nie tylko model funkcjonalny i spełniający aktualne wymagania rynku, ale i produkt modny, estetyczny i elegancki.

Obraz

Komórka pojawiła się w wielu wersjach kolorystycznych, tak by każdy miłośnik mody mógł utożsamić się z tym modelem.

  1. Samsung Armani

Samsung P520 może pochwalić się lepszą specyfikacją niż LG KE850, jednak to Prada, jako pierwsza wypromowała się na rynku komórkowym z produktem przełomowym. Armani podążył tą samą ścieżką i do sklepów niedługo po premierze modelu LG trafił telefon z intuicyjną obsługą interfejsu i o charakterystycznym „iphonowym” wyglądzie.

Obraz
  1. ModeLabs „My Dior”

Christian Dior zachęcony sukcesem przyjaciół po fachu postanowił również wydać własny model telefonu wykorzystując do tego firmę ModeLabs. My Dior, mimo elegancji i szyku, nie jest jednak w stanie konkurować z Pradą i Armanim pod względem innowacyjności.

Obraz
  1. Samsung E500 Versus

Model E500 Samsunga to czysty przypadek promocji telefonu pod znanym nazwiskiem. Gianni Versace użyczył swojego logo, aby stworzyć specjalną edycję standardowej klapki koreańskiej firmy.

Obraz
  1. Motorola RAZR V3i Dolce & Gabbana

W przypadku dobrze znanego i świetnie sprzedającego się w 2006 roku telefonu Motoroli z serii żylet, było wręcz oczywistym, że producent wyda specjalną edycję komórki. Pomógł mu w tym włoski dom mody, którego uwielbienie do koloru złota jest bardzo dobrze znane osobom zorientowanym w świecie mody.

Obraz
  1. Samsung Z240 Vittorio & Lucchino

Po sukcesie modelu P520 opracowanego we współpracy z Armanim, Samsung postanowił odświeżyć jedną ze swoich standardowych klapek. Przy pomocy Vittorio & Lucchino zaopatrzył model w czerwoną obudowę i logo projektantów. Nic więcej nie uległo zmianie, ale wystarczyło, aby cena telefonu znacznie podskoczyła.

Obraz

Domy mody od dłuższego czasu mieszają się w rynek komórkowy, jednak do niedawna robiły to subtelnie. Louis Vuitton, Fendi i Bulgari wypuściły serię akcesoriów do komórek, ale same jeszcze nie wpadły na produkcję własnego modelu telefonu. Sądzę jednak, że długo to nie potrwa.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)