Premium Service Plaza, czyli naprawa smartfonów Samsunga w godzinę
W Warszawie Samsung uruchomił właśnie nowe centrum serwisowe. Co je wyróżnia na tle innych punktów napraw?
13.04.2016 | aktual.: 13.04.2016 16:38
Ideę stojącą za centrum serwisowym Premium Service Plaza można zamknąć w trzech punktach:
- przychodzisz z uszkodzonym urządzeniem;
- słuchasz muzyki i bawisz się produktami Samsunga;
- po godzinie wychodzisz z naprawionym sprzętem.
Samsung przekonuje, że zdecydowana większość problemów z jego urządzeniami związana jest z drobnymi usterkami, które można usunąć w kilkadziesiąt minut, dlatego nie ma sensu pozbawiać użytkownika sprzętu na wiele dni.
Firma zastrzega, że czas naprawy może się wydłużyć w przypadku urządzeń trudniejszych w rozbiórce (czyt. rodzina S6 i S7), ale jest to ponoć kwestia kilkunastu dodatkowych minut.
Błyskawiczne serwisowanie dotyczy głównie smartfonów, ale z zapewnień firmy wynika, że wsparcie zostanie udzielone użytkownikom wszystkich urządzeń.
Firma zadbała również o to, aby nikt nie umarł z nudów podczas serwisowania sprzętu
Dla odwiedzający przygotowano:
- stoiska z tabletami i słuchawkami, przy których można posłuchać muzyki;
- stanowiska z goglami Gear VR;
- ekspozycję kluczowych urządzeń Samsunga i akcesoriów (zakupu można dokonać na miejscu);
- możliwość laserowego wygrawerowania napisu lub symbolu na etui lub zdejmowanej pokrywie baterii (póki co nieodpłatnie).
Sam proces naprawy będzie można ponadto oglądać przez szybę, za którą ulokowane są stanowiska serwisowe.
Warto odnotować, że obiekt jest architektonicznie oraz technologicznie przystosowany do obsługi osób niepełnosprawnych oraz głuchych.
Pomysł fajny, ale na razie tylko dla mieszkańców Warszawy i okolic
Premium Service Plaza znajduje się w kompleksie Warsaw Spire (bud. C) na Placu Europejskim 2 w Warszawa. Obiekt czynny jest przez siedem dni w tygodniu (9:00 – 19:00 od poniedziałku do piątku; 10:00 – 17:00 w soboty i niedziele).
Dla warszawiaków - świetna opcja. Dla pozostałych wygodniejszym i tańszym rozwiązaniem w dalszym ciągu będzie wysyłka sprzętu do serwisu. Przedstawiciele firmy zdradzili jednak, że jeśli pomysł chwyci, podobne centra powstaną także w innych miastach.