"Super Mario Run" 2.0 na Androida i iOS już jest. Co nowego?

Nintendo dotrzymało złożonej pod koniec ubiegłego roku obietnicy, zgodnie z którą "Super Mario Run" miał trafić na Androida w marcu. Trafił i to od razu w odświeżonej postaci.

Biorąc pod uwagę, że grę na iPhone'a w nieco ponad tydzień pobrano 50 milionów razy, nie będzie chyba przesady w stwierdzeniu, że na premierę wersji androidowej czekały miliony graczy.

Premiera "Super Mario Run" na Androida zbiegła się z debiutem nowej wersji gry o oznaczeniu 2.0, która wylądowała także na urządzeniach z iOS-em.

Co nowego w "Super Mario Run" wersja 2.0?

Główne zmiany to:

  • nowe grywalne postaci (a właściwie to jedna — Yoshi w trzech wersjach kolorystycznych);
  • jeden dodatkowy poziom dostępny w darmowej wersji gry;
  • nowe budynki do wykorzystania w trybie pozwalającym wybudować własne królestwo;
  • możliwość pominięcia trudniejszych poziomów w trybie Easy Mode;
  • bardziej rozbudowany samouczek.

To największa jak dotąd aktualizacja, ale wielkich zmian nie ma. Liczyłem chociaż na nowe poziomy, ale zmiany sprowadzają się głównie do doszlifowania już istniejących elementów gry. Nawet "nowe" postaci to tylko już istniejący Yoshi w nowych kolorach. Słabo…

Pełna wersja "Super Mario Run" na Androida jest… droższa od wersji na iOS

Często bywa tak, że androidowe gry są sporo tańsze od iOS-owych odpowiedników lub darmowe, ale za to nafaszerowane reklamami. Nie w tym przypadku. W polskim Google Play odblokowanie pełnej zawartości kosztuje 45 zł. Dla porównania w przypadku iOS-u jest to 9,99 euro, co po przeliczeniu daje niespełna 43 zł.

Oczywiście grę można wypróbować za darmo. Dotychczas w bezpłatnej wersji dostępne były tylko trzy poziomy, ale teraz doszedł jeszcze jeden. Jest to o tyle istotne, że co czwarty poziom kończy się walką z bossem.

Zobacz również: Appshaker 2 #28: Deep Town, Llama, Digit Drop i inne

Czy warto kupić "Super Mario Run"?

Gra broni się wartością sentymentalną. Znajome postaci i znajome dźwięki robią klimat, więc jeśli lubicie Mario, może to być tytuł dla was. Ja bawiłem się świetnie, ale obiektywnie rzecz ujmując, nie jest to najlepsza gra na świecie, a wysoka cena ma prawo odstraszać.

Na szczęście każdy może wypróbować "Super Mario Run" za darmo i sam zdecydować, czy chce zapłacić za odblokowanie kolejnych poziomów.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aplikacje:

Appshaker 2 #27: Beat Racer, FaceAPP, After The End i inne Link Bubble - jedna z moich ulubionych apek na Androida znika z Google Play Najlepsze aplikacje dla alkoholowych smakoszy Aplikacje na telefon, których używam Appshaker 2 #26: Blyss, Shadowmatic, Speedr i inne Chuck Norris ma swoją własną grę! Co kryje się za Nonstop Chuck Norris? Gboard - najlepsza klawiatura na smartfony, z jaką miałem do czynienia Appshaker 2 #25: unWorded, Rocket Shock 3D i Summary Scanner Appshaker 2 #24: Donald Draws, Outside World i inne Samsung Flow wkrótce będzie naprawdę użyteczne. Wreszcie! Appshaker 2 #23: Posture, Ampere i The Wolf Sony chce, by robienie zdjęć jedzeniu miało sens Appshaker 2 #22: electronia, Bitesnap i aplikacje walentynkowe Mapy Google z funkcją udostępniania list miejsc. Czegoś takiego brakowało Appshaker 2 #21: Cubway, Screenshot Utility, Conduct THIS i inne UberEATS już w Polsce. Nowa metoda zamawiania jedzenia do domu lub biura Appshaker 2 #20: PolyGen, Roller Coaster Tycoon, Symmetria i inne Pokemon Duel już do pobrania. Powtórzy sukces Pokemon GO? Appshaker 2 #19: Ookujira, Swiftly switch i Grumpy Cat's Worst Game Ever Appshaker 2 #18: WRIO Keyboard, KineMaster, Orconoid i inne Appshaker 2 #17: Hot Wheels Race Off, Photomath, FastKey Launcher i inne Appshaker 2 #16: Dominocity, DRIVETRIBE, QualityTime i inne Super Mario Run oficjalnie "pojawił się" w Google Play, ale jeszcze nie zagrasz Appshaker 2 #15 - Friendly for Facebook, Super Cat Bros, Rings i inne