Omiń kolejkę w KFC. Nowa funkcja aplikacji już w Polsce

Omiń kolejkę w KFC. Nowa funkcja aplikacji już w Polsce

KFC
KFC
Źródło zdjęć: © radub85 / depositphotos.com
Miron Nurski
30.05.2017 09:39, aktualizacja: 30.05.2017 11:58

KFC ma w Polsce całkiem niezłą aplikację mobilną, która pozwala zamówić posiłek do domu. Apka została właśnie uzbrojona w nową, całkiem przydatną funkcję.

Omiń kolejkę w KFC z aplikacją

Dzięki funkcji Skip The Line z poziomu aplikacji mobilnej można zamówić jedzenie oraz dokonać płatności (opcjonalnie zapłacić będzie można także kartą przy odbiorze). Po złożeniu zamówienia w apce wyświetli się szacowany czas przygotowania posiłku. Gdy będzie gotowy do odbioru, użytkownik otrzyma powiadomienie w aplikacji oraz SMS-a.

Dodatkowo w aplikacji codziennie pojawiać się będą nowe oferty specjalne. Z poziomu smartfona będzie można także spersonalizować zamówienie poprzez wybór produktów do zestawu czy skomponowanie własnego kubełka.

Obraz

Co istotne, jedzenie będzie można zamówić z wyprzedzeniem; podczas składania zamówienia możliwe będzie zdefiniowanie godziny odbioru. Fajna sprawa.

KFC testuje już Skip The Line m.in. w Szczecinie i we Wrocławiu

Firma informuje, że funkcja jest obecnie testowana w kilkunastu restauracjach w kraju. Ich lista nie została jednak opublikowana; wiadomo jedynie, że testy prowadzone są m.in. w Szczecinie i we Wrocławiu.

Już latem tego roku sieć ma zaktualizować swoje aplikacje w Google Play i App Storze o nową funkcję. Ma ona wtedy działać w blisko 170 lokalach KFC, czyli w zdecydowanej większości; firma ma obecnie nieco ponad 220 lokali w naszym kraju.

Bliźniacze rozwiązanie testuje już McDonald's

Również konkurencyjny McDonald's widzi w aplikacji mobilnej narzędzie, które pomoże zmniejszyć kolejki i usprawnić proces składania zamówień.

Na 2017 rok start programu zamawiania jedzenia przez aplikację zaplanowano niestety tylko w USA, Australii, Kanadzie, Francji oraz Wielkiej Brytanii. Globalnie funkcja ma być dostępna dopiero w roku 2018, więc KFC zdecydowanie wyprzedziło rywala. Przynajmniej jeśli chodzi o Polskę.

Podobne rozwiązania chciałbym zobaczyć w każdej restauracji

Wiele lokali pozwala zamówić z poziomu aplikacji czy strony internetowej jedzenie z dowozem. Szkoda jednak, że mało kto myśli o opcji odbioru w lokalu, a przecież to wiele ułatwia. Wystarczy zamówić posiłek kilkanaście minut przed dotarciem do restauracji, by nie tracić czasu na czekanie w środku.

Z nowej funkcji apki KFC będę zapewne korzystał podczas podróży pociągiem. Często w trakcie przesiadki mam dosłownie kilkanaście minut, by coś przekąsić, a wtedy wybór pada właśnie na KFC, McDonald's czy innego Burger Kinga. Wiem, czego się spodziewać i mam gwarancję, że zostanę obsłużony relatywnie szybko. Teraz będę składał zamówienia z wyprzedzeniem i nie będę musiał martwić się o kolejki.

To samo dotyczy zresztą podróży samochodem. Po wcześniejszym złożeniu zamówienia wystarczy tylko zatrzymać się na moment przed lokalem, by je odebrać.

Takie rozwiązanie ma jeszcze jedną zaletę - zamówienie można na spokojnie przemyśleć. W sieciówkach tego typu jest to o tyle istotne, że mają one własną nomenklaturę, z którą nie każdy jest zaznajomiony. Teraz zamawiający będzie miał czas, by w razie konieczności doczytać sobie, czym jest Grander Texas oraz jaka jest różnica między iTwistem a Twisterem.

Mam nadzieję, że tego typu rozwiązania szybko wejdą w życie i wkrótce będziemy mogli przebierać w ofertach kilkudziesięciu sieci restauracji.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)