Razer Phone - oto gry, które wykorzystają potencjał ekranu UltraMotion 120 Hz
Razer Phone to pierwszy smartfon z ekranem odświeżającym obraz z częstotliwością 120 Hz. Przed jego powstaniem brakowało gier, które w ogóle byłyby w stanie to wykorzystać, ale producent szybko nadrobił zaległości.
05.01.2018 | aktual.: 07.01.2018 10:32
Razer zapowiadając telefon z panelem UltraMotion zapewnił, że podjął współpracę z Google'em oraz deweloperami, aby nie tylko Android był gotowy na przyjęcie gier odtwarzanych nawet w 120 kl/s, ale i by tych gier nie zabrakło. Firma nie rzucała słów na wiatr.
Razer ujawnia listę gier dostosowanych do ekranu 120 Hz
Partnerzy Razera krótko po rynkowej premierze telefonu dostosowali kilkadziesiąt tytułów. Oto one.
Bijatyki
Gry wyścigowe
RPG/MMORPG
- Final Fantasy XV: Personal Edition
- Space Rangers: Legacy (premiera wkrótce)
- Vendetta Online
- Runescape (premiera wkrótce)
- Lineage 2: Revolution
- Evoland
- Middle Earth: Shadow of War
Zręcznościówki
MOBA
Strzelanki pierwszoosobowe
- Modern Combat 5
- Shadowgun Legends (premiera wkrótce)
- Hitman Sniper
Strategie
Akcja i przygoda
- KillAllZombies (premiera wkrótce)
- Meridian (premiera wkrótce)
- Bug Butcher
- Caterzillar
- Dash Galactic
Gry z otwarty światem
Łamigłówki
Gry sportowe
Gry rytmiczne
Gry geolokalizacyjne
Inne
- Chameleon Run
- Armajet (premiera wkrótce)
Już teraz można grać w ponad 40 dostosowanych gier. Nieźle.
Pełną listę tytułów, która będzie zapewne aktualizowana, znajdziecie tutaj.
Smartfon dla graczy - Razer zrobił to dobrze
Po premierze Razer Phone'a pojawiły się zarzuty, że producent nie przygotował żadnych ekskluzywnych tytułów dla tych, którzy zdecydują się ten telefon kupić. Moim zdaniem to trochę tak, jakby oczekiwać od producenta telefonu muzycznego, by skomponował jakieś specjalne utwory.
Wszystko, czego oczekuje się od telefonów muzycznych, to to, by już istniejące utwory brzmiały na nich lepiej. Podobnie jest smartfonami dla graczy. Czyż nie wystarczy, że już oferowane gry będą wyglądać na nich lepiej? A o to Razer zadbał. Płynność gwarantowana przez 120 Hz - patrząc na gamingowe monitory - robi różnicę.
Pozostaje mieć tylko nadzieję, że zainteresowanie deweloperów nowym na mobilnym rynku rozwiązaniem nie zgaśnie i lista kompatybilnych tytułów będzie regularnie rozszerzana.