Jak sprawdzić stan konta w Orange, Play, Plusie i T-Mobile?

Jak sprawdzić stan konta w Orange, Play, Plusie i T‑Mobile?

Najszybszą metodą na sprawdzenie stanu konta jest wpisanie kodu
Najszybszą metodą na sprawdzenie stanu konta jest wpisanie kodu
Źródło zdjęć: © pxhere.com
Diana Klimowicz
12.02.2018 09:25, aktualizacja: 07.03.2018 16:26

Najprostszą i najszybszą metodą na sprawdzenie stanu konta na naszym telefonie jest wpisanie kodu i potwierdzenie go zieloną słuchawką. Numer różni się w zależności od operatora. Coraz popularniejszym sposobem jest także logowanie się w dedykowanych sieciom aplikacjach.

Stan konta można sprawdzić poprzez wpisanie kodu na telefonie, aplikację mobilną danej sieci, połączenie się z Biurem Obsługi Klienta lub na stronie operatora.

Jak sprawdzić stan konta w Orange?

Stan konta w Orange można sprawdzić poprzez:

  • aplikację Mój Orange;
  • wpisanie kodu 124# i potwierdzenie zieloną słuchawką (usługa bezpłatna);
  • połączenie się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem *500 (usługa płatna);
  • konto na stronie Orange.pl.

Jak sprawdzić stan konta w Play?

Stan konta w Play można sprawdzić poprzez:

  • wpisanie kodu *111# i potwierdzenie zieloną słuchawką;
  • zalogowanie się na stronie Play24;
  • wpisanie kodu *101# i potwierdzenie zieloną słuchawką - w przypadku oferty na kartę lub mix.

Jak sprawdzić stan konta w Plusie?

Stan konta w Plusie można sprawdzić poprzez:

  • wpisanie kodu *100# i potwierdzenie zieloną słuchawką;
  • wpisanie kodu *125# i potwierdzenie zieloną słuchawką - w przypadku funkcji Advice of Charge.

Jak sprawdzić stan konta w T-Mobile?

Stan konta w T-Mobile można sprawdzić poprzez:

  • wpisanie kodu *101# i potwierdzenie zieloną słuchawką (koszt usługi to 0,04 zł plus VAT);
  • połączenie z bezpłatnym numerem *9898;
  • zalogowanie na stronie t-mobile.pl.
Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)