Naprawa telefonu w czasach zarazy. Samsung wprowadza Serwis 2.0

Naprawa telefonu w czasach zarazy. Samsung wprowadza Serwis 2.0

Naprawa telefonu w czasach zarazy. Samsung wprowadza Serwis 2.0
Miron Nurski
20.05.2021 14:49, aktualizacja: 06.03.2024 22:12

Stłuczony wyświetlacz? Nie musisz ruszać się z domu, by zlecić i opłacić naprawę.

Autoryzowane Centra Serwisowe Samsunga wprowadzają nowy standard usługi, nazywany przez producenta Serwisem 2.0.

Czym jest Serwis 2.0 Samsunga?

Nowy standard obejmuje:

  • możliwość wygodnego zlecenia i opłacenia naprawy na tej stronie;
  • możliwość wysłania uszkodzonego telefonu lub tabletu kurierem bądź dostarczenia go do jednego z punktów nadawczych;
  • infolinię 24/7 z trybem wideorozmowy.

Z poziomu wspomnianej strony można podejrzeć koszty naprawy wybranych urządzeń Samsunga jeszcze przed rozpoczęciem procesu zakładania zlecenia.

Obraz

Użytkownicy urządzeń Galaxy z serii S, Note oraz Fold (wyjąwszy modele S7 SM-G930 i S7 SM-G920), którzy zdecydują się na wymianę wyświetlacza, mogą ponadto liczyć na darmową wymianę baterii.

Niezmiennie w centrach serwisowych Samsung Plaza wybrane naprawy dokonywane są w godzinę.

Zobacz także:

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)