Naprawa telefonu w czasach zarazy. Samsung wprowadza Serwis 2.0
Stłuczony wyświetlacz? Nie musisz ruszać się z domu, by zlecić i opłacić naprawę.
20.05.2021 | aktual.: 06.03.2024 22:12
Autoryzowane Centra Serwisowe Samsunga wprowadzają nowy standard usługi, nazywany przez producenta Serwisem 2.0.
Czym jest Serwis 2.0 Samsunga?
Nowy standard obejmuje:
- możliwość wygodnego zlecenia i opłacenia naprawy na tej stronie;
- możliwość wysłania uszkodzonego telefonu lub tabletu kurierem bądź dostarczenia go do jednego z punktów nadawczych;
- infolinię 24/7 z trybem wideorozmowy.
Z poziomu wspomnianej strony można podejrzeć koszty naprawy wybranych urządzeń Samsunga jeszcze przed rozpoczęciem procesu zakładania zlecenia.
Użytkownicy urządzeń Galaxy z serii S, Note oraz Fold (wyjąwszy modele S7 SM-G930 i S7 SM-G920), którzy zdecydują się na wymianę wyświetlacza, mogą ponadto liczyć na darmową wymianę baterii.
Niezmiennie w centrach serwisowych Samsung Plaza wybrane naprawy dokonywane są w godzinę.
Zobacz także: