Gdy sprzęt Apple przestaje działać

Gdy sprzęt Apple przestaje działać12.01.2019 15:03
Materiał sponsorowany

Każdy miłośnik nowinek technicznych oraz wszelkiego rodzaju gadżetów elektronicznych wie, że nawet jeśli właściwie się o nie dba, to niestety często się one psują. Na niektóre z usterek nie mamy wpływu, mogą wynikać z wad fabrycznych, a inne pojawiają się z czasem podczas użytkowania. Tego niestety nie unikniemy.

Sprzęty z nadgryzionym jabłuszkiem w logo, mimo że są jednymi z najsłynniejszych na świecie, to jednak nie są bez wad. W każdym modelu, prędzej czy później pojawiają się jakieś usterki. Część z nich może powstać jeszcze w okresie objętym gwarancją. Wtedy naprawa to nie tak duży problem ani koszty, ponieważ jeśli usterka wystąpiła nie z naszej winy, to za naprawę nic nie zapłacimy. W okresie po gwarancji, jeśli chcemy oddać telefon do naprawy, trzeba wybrać autoryzowany pogwarancyjny serwis Apple – daje nam to pewność, że naszym urządzeniem zajmą się profesjonaliści i wróci ono do nas w pełni sprawne. Z jakimi uszkodzeniami użytkownicy najczęściej zgłaszają się do serwisów?

Pęknięta szybka

Jest to najczęściej występujące uszkodzenie, a winę za nie w dużej mierze ponosi użytkownik, który nieostrożnie obchodził się z telefonem. Oczywiście szybka może się uszkodzić również w wyniku pechowego upadku np. telefon wypadnie nam z kieszeni, czy - jak w wypadku kobiet - z torebki. Naprawa polega wtedy na wymianie szybki w iPhone na nową, a jej koszt zależy od urządzenia oraz modelu – im nowszy, tym cena za naprawę wyższa.

Problemy z baterią

Kolejna usterka, z którą użytkownicy często zgłaszają do serwisów, to problem z baterią, który może mieć kilka przyczyn. Zdarza się, że jest to wada fabryczna – jak w 2013 roku, kiedy na rynku pojawiły się egzemplarze iPhone 5S z wadliwą baterią. Firma wymieniła wszystkie niewłaściwie działające telefony na nowe, a żeby sprawdzić czy nasza "piątka" nie należała do grupy tych uszkodzonych, wystarczyło wpisać numer seryjny na stronie lub udać się do serwisu. Częściej jednak problem z baterią występuje przez niewłaściwe ładowanie. Każdy użytkownik sprzętu Apple wie, że akcesoria takie jak ładowarki, często się psują. Niektórzy chcąc więc oszczędzić, kupują zamienniki, które są dużo tańsze. Fakt, może i zyskamy wtedy parę złotych, ale prędzej czy później niewłaściwa ładowarka uszkodzi baterię i gniazdo ładowania – wtedy za naprawę zapłacimy od 100 do 300 zł! W iPadach jeszcze więcej, bo w najnowszym modelu koszt wymiany baterii to ok. 1200 zł. Dlatego lepiej kupić droższą, oryginalną ładowarkę, niż tańszy zamiennik.

Zalany telefon

W dzisiejszych czasach z telefonem udajemy się niemalże wszędzie, więc o nieszczęśliwe wypadki nietrudno, ponieważ zabieramy swoje telefony nawet na plażę czy basen. Chcemy mieć go pod ręką, choćby po to, żeby zrobić zdjęcie czy być w stałym kontakcie z bliskimi, a wtedy o zalanie go nietrudno. Chwila nieuwagi i urządzenie może wylądować w wodzie. Co wtedy? Oczywiście profesjonalny serwis zajmie się również tą usterką, a cena jaką zapłacimy za naprawę, będzie zależna od tego, ile szkód wyrządziła woda, która dostała się do środka. Lepiej nie próbować osuszać urządzenia domowymi sposobami, jak np. wkładanie go do ryżu czy...suszenie na grzejniku (tak, takie przypadki też nieraz mają miejsce), lepiej od razu udać się do profesjonalistów, którzy przywrócą nasze urządzenie do życia. Sprawdź serwis iPhone Wrocław - najlepszy w takich przypadkach.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.