Jak wyłączyć pocztę głosową w Orange, Plusie, Play i T-Mobile?

Jak wyłączyć pocztę głosową w Orange, Plusie, Play i T-Mobile?13.02.2018 10:48
Poczta głosowa jest coraz rzadziej używaną funkcją telefonu
Źródło zdjęć: © pexels.com
Diana Klimowicz

Poczta głosowa może być użyteczną funkcją, ale nie dla każdego. Osobom, które chcą się jej pozbyć służy poniższa instrukcja.

Jak wyłączyć pocztę głosową w Orange?

Pocztę głosową w Orange można wyłączyć poprzez:

  • wpisanie kodu 100# i potwierdzenie zieloną słuchawką - pojawi się menu, w którym dostępne są opcje włączenia lub wyłączenia poczty głosowej (w Usługach Podstawowych);
  • wpisanie kodu 11020# i potwierdzenie zieloną słuchawką - szybsza metoda, ale tylko dla abonentów lub użytkowników mix;
  • wpisanie kodu ** 11003*00#** i potwierdzenie zieloną słuchawką - dla posiadaczy telefonów na kartę;
  • połączenie z automatycznym biurem obsługi - należy wybrać numer *500 i potwierdzić zieloną słuchawką, następnie wybrać opcję Modyfikacja usług i dalej według instrukcji (kolejno nr 2, 2, 9, 9);
  • zalogowanie się na koncie na stronie Orange.pl, przejście do Pakietów i ustawień, a potem do Połączeń, gdzie znajduje się status poczty głosowej.

Jak wyłączyć pocztę głosową w Plusie?

Pocztę głosową w Plusie można wyłączyć poprzez:

  • wpisanie kodu 12200# i potwierdzenie zieloną słuchawką;
  • zalogowanie się na stronie Plusa, następnie wejście do Usług, gdzie znajdują się opcje dotyczące poczty głosowej.

Jak wyłączyć pocztę głosową w Play?

Pocztę głosową w Play można wyłączyć poprzez:

  • wpisanie kodu 11156*2# w przypadku usługi Poczta Głosowa Standard;
  • wpisanie kodu 111144*2# w przypadku usługi Poczta Głosowa Lite (ewentualne inne usługi związane z pocztą muszą być wyłączone wyłączone);
  • wpisanie kodu 1119*2# w przypadku usługi Poczta Głosowa na e-mail;
  • wpisanie kodu 1115*2# w przypadku usługi Poczta Głosowa PRO;
  • skorzystanie z usługi w salonie Play;
  • połączenie z Biurem Obsługi Klienta Play pod numerem *500 lub 790 500 500.

Jak wyłączyć pocztę głosową w T-Mobile?

Pocztę głosową w T-Mobile można wyłączyć poprzez:

  • wpisanie kodu #002# i potwierdzenie zieloną słuchawką (nie działa dla telefonów, które miały wybrane domyślne przekierowania na pocztę głosową - w ich przypadku należy połączyć się z Internetowym Systemem Obsługi lub przez BOA/BOU);
  • samoistne działanie poczty, która nieużywana po trzech miesiącach wyłączy się sama.

Zobacz także:

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.