Kto z branży mobilnej dostanie nagrodę? Możesz zdecydować

Kto z branży mobilnej dostanie nagrodę? Możesz zdecydować08.11.2013 20:06
Komórkomania.pl

W styczniu na gali Mobile Trends zostaną wręczone nagrody dla najlepszych firm i instytucji z branży mobilnych technologii. Możecie zadecydować, które projekty zostaną wyróżnione.

Komórkomania objęła patronat medialny nad konferencją i galą Mobile Trends. Wydarzenie odbędzie się 16 stycznia w Krakowie. To jedna z największych tego typu imprez w Polsce. Jest świetną okazją do poszerzenia wiedzy o najdynamiczniej rozwijającym się segmencie nowych technologii  i nawiązania kontaktów z najważniejszymi przedstawicielami branży mobilnej.

Poniżej oficjalna informacja o konkursie Mobile Trends Awards

16 stycznia 2014 roku w Krakowie odbędzie się gala wręczenia prestiżowych nagród dla branży mobilnych technologii – Mobile Trends Awards. Najlepsze firmy i instytucje otrzymają statuetki w 16 kategoriach. Zgłoszenia można wysyłać do 2 grudnia.

Nagrody Mobile Trends Awards zostaną przyznane po raz trzeci. Podczas poprzednich edycji zostało wyróżnionych około 130 projektów. Propozycje można zgłaszać do 2 grudnia. Ze zgłoszonych firm zostaną wyłonione nominacje, z których Kapituła Konkursowa, wybierze zwycięzców. Nowością w tym roku jest głosowanie internatów – każdy będzie mógł oddać głos na swój ulubiony projekt lub firmę! Zwycięzcy głosowania internautów, otrzymają dodatkowe punkty w rywalizacji o pierwsze miejsce i statuetkę. Formularz zgłoszeniowy oraz regulamin konkursu dostępne są na stronie: 2014.MobileTrends.pl/MobileTrendsAwards

Znamy już program Mobile Trends Conference 2014

Zapraszamy również na międzynarodową konferencję, podczas której aż 27 prelekcji! Wybitni specjaliści z branży mobilnych technologii, z Polski i ze świata, podzielą się z uczestnikami swoją wiedzą o najnowszych na rynku trendach.* *

Pierwszego dnia – Business Day – wysłuchamy prelekcji dotyczących szeroko pojętego mobile marketingu. Konferencję rozpocznie prelekcja Karola Kopańko, który opowie jak przedsiębiorcy mogą trafić do „generacji Y”, czyli osób, które przez cały czas funkcjonują na styku świata wirtualnego i realnego. Ze Stanów Zjednoczonych przyleci Steven Hoober, który projektuje mobilne rozwiązania od 1999 roku. Podczas prelekcji zatytułowanej „Getting Good UX Into Mobile” Steven podzieli się swoimi receptami na sukces w tworzeniu aplikacji mobilnych, tak by zawsze przynosiły one oczekiwany zysk dla twórcy. Swoją prelekcję wygłosi również Roman Łoziński, strateg firmy K2. Wytłumaczy on dlaczego robienie researchu boli i jak się przed tym bronić.

Drugi dzień – Development Day – to doskonała okazja dla programistów i innych specjalistów z branży IT, do poszerzenia swojej wiedzy z zakresu tworzenia aplikacji oraz stron przeznaczonych na urządzenia mobilne. Paul Verbeek, założyciel pierwszego Open Device Lab w Holandii oraz front-end developer, podczas swojej prelekcji „Device Advice” odpowie na pytanie jak dobrze i sprawnie przeprowadzać testy aplikacji na różnych urządzeniach. Honza Sladek to jeden z czołowych czeskich ekspertów z zakresu CSS i Responsive Web Design, które będą tematem jego prelekcji. Co współcześni developerzy zastawiają przyszłym pokoleniom oraz dlaczego mobile to kłamstwo, dowiemy się podczas prelekcji zatytułowanej „The Mobile Development We Leave Behind”, którą wygłosi User Interface Developer z Berlina - Horia Dragomir. Ponadto, wystąpią jeszcze prelegenci z Rosji, Niemiec, USA i oczywiście z Polski.

Pełny program konferencji oraz zapisy na: 2014.MobileTrends.pl

Warto się pospieszyć z zakupem wejściówki, ponieważ tylko do 11 listopada bilety w cenie 200zł za dzień!

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.