KViHote w Budapeszcie to nowy hotel, w którym wszystko załatwisz przez aplikację

KViHote w Budapeszcie to nowy hotel, w którym wszystko załatwisz przez aplikację05.03.2018 16:51

W Budapeszcie powstał KViHote - jedyny w swoim rodzaju hotel w Europie. Nie bez powodu piszemy o nim na łamach Komórkomanii.

KViHote sterowany mobilną aplikacją

Pierwsze skrzypce w przypadku nowo powstałego hotelu gra aplikacja TMRW Hotels. Z jej poziomu można:

  • dokonać rezerwacji wybierając piętro i konkretny pokój;
  • dokonać płatności;
  • zameldować się i wymeldować;
  • otrzymać powiadomienie, gdy pokój jest gotowy na przyjęcie gościa;
  • otworzyć drzwi do hotelu oraz pokoju (zamki z modułem Bluetooth);
  • ustawić temperaturę w pokoju;
  • zamówić sprzątanie;
  • włączyć tryb \nie przeszkadzać;
  • zamówić taksówkę.

W razie ewentualnych problemów przez 24 godziny na dobę czuwa wsparcie techniczne. Z pracownikiem można się skontaktować m.in. przez Facebooka, Messengera, Whatsappa, Skype'a czy iMessage.

Cały proces jest więc maksymalnie uproszczony. Może się wręcz zdarzyć, że gość podczas pobytu w ogóle nie napotka na swojej drodze żywego człowieka.

Aplikacja ułatwia także pracę personelu

Aplikacja TMRW Hotels powstała z myślą o wygodzie nie tylko gości, ale i pracowników hotelu. Przykładowo gdy tylko gość wymelduje się z poziomu aplikacji, personel otrzyma powiadomienie, dzięki czemu będzie mógł natychmiast zająć się sprzątaniem.

Algorytmy mają zarządzać pracą ludzi w sposób inteligentny. Różne zadania są automatycznie przypisywane w odpowiedniej kolejności do konkretnych pracowników, aby pokoje były gotowe tuż przed przybyciem gości.

Takich hoteli (i nie tylko hoteli) będzie więcej

TMRW to kompleksowe i uniwersalne rozwiązanie, które można wdrożyć w dowolnym hotelu. Gotowe są już także rozwiązania dla hosteli oraz apartamentów.

Twórcy platformy wierzą, że ma ona szansę stać się europejskim standardem hotelowym. Wśród zalet wymieniają oni zmniejszenie kosztów operacyjnych (mniejsza liczba zatrudnionych pracowników) czy względy ekologiczne (zerowe zużycie papieru).

Wygoda zapewne będzie dla gości nie do przecenienia

Kilka razy nocowałem w Warszawskim hotelu Sound Garden, który także słynie z samoobsługowego procesu meldowania. Zamiast aplikacji wykorzystywane są w nim jednak terminale, które wydają klucze do pokojów.

Wygodę tego rozwiązania bardzo sobie cenię. W tradycyjnych hotelach, gdy przybywających i wyjeżdżających akurat gości jest więcej niż pracowników na recepcji, meldowanie trwa niekiedy naprawdę bardzo długo. Samoobsługa wiele tutaj ułatwia.

Z drugiej jednak strony tego typu rozwiązania to zła wiadomość dla pracowników hoteli, których - w znacznej części - zastąpi smartfon.

KViHotel Budapest powered by TMRW Hotels

Jeśli wybieracie się do Budapesztu i chcielibyście odwiedzić hotel KViHote, niezbędną aplikację znajdziecie poniżej.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.