LG: ambitne plany na 2010 rok

LG: ambitne plany na 2010 rok15.01.2010 09:00
LG
Katarzyna Pura

Ostatnie kilka miesięcy obfitowało w wiadomości na temat planów poszczególnych producentów na 2010 rok. Znamy już najważniejsze cele Motoroli oraz Nokii, teraz poznaliśmy zamiary LG. Trzeba przyznać, że są dość ambitne. Wśród nich, między innymi, plan sprzedania w bieżącym roku aż 140 milionów telefonów.

Ostatnie kilka miesięcy obfitowało w wiadomości na temat planów poszczególnych producentów na 2010 rok. Znamy już najważniejsze cele Motoroli oraz Nokii, teraz poznaliśmy zamiary LG. Trzeba przyznać, że są dość ambitne. Wśród nich, między innymi, plan sprzedania w bieżącym roku aż 140 milionów telefonów.

Warto zauważyć, że plan LG zakłada wzrost ilości sprzedanych modeli w stosunku do ubiegłego roku aż o 20%. Cel bardzo ambitny, ale dopiero za 12 miesięcy okaże się czy został zrealizowany.

Jego osiągnięcie może firmie ułatwić wejście na rynki rozwijające się. W 2009 roku koreański koncern otworzył tam aż 100 sklepów firmowych. W bieżącym roku LG chce się skupić przede wszystkim na rozwoju swojego wizerunku w Korei i w Ameryce Północnej, gdzie mają być wprowadzane telefony przyjazne początkującym użytkownikom komórek.

Jednocześnie firma będzie oferować szeroką gamę telefonów komórkowych na całym świecie. Począwszy od prostych, posiadających wyłącznie podstawowe funkcje, przez multimedialne modele, aż do smartfonów i luksusowych telefonów włącznie.

W 2010 roku LG chce wprowadzić do sprzedaży aż 20 nowych smartfonów. Jak już wcześniej informowaliśmy, połowa z nich ma działać pod kontrolą Androida.

W pierwszej połowie bieżącego roku producent chce się skupić przede wszystkim na dostarczeniu na rynek smartfonów dla początkujących użytkowników multimedialnych modeli. LG oczekuje, że jeden z takich właśnie telefonów, sprzeda się w ilości 10 milionów sztuk. Biorąc pod uwagę starsze modele firmy (jak Cookie czy Chocolate) można spokojnie stwierdzić, że plan jest do wykonania.

Został jeszcze jeden, najważniejszy cel LG, o którym pierwsze informacje pojawiły się już w lipcu ubiegłego roku. Jak się okazuje, plan ten dalej pozostaje aktualny. Producent, w przeciągu dwóch lat (do 2012 roku), chce wyprzedzić Samsunga w ilości sprzedawanych telefonów, a co za tym idzie - zająć drugą pozycję na światowym rynku telefonów komórkowych (zostając w tyle tylko za Nokią).

Sami widzicie, że koreański koncern postawił sobie dość wysoką poprzeczkę. I bardzo dobrze! Dzięki temu na rynku pojawi się wiele zróżnicowanych modeli, co spowoduje, że będziemy mieli w czym wybierać. Swoją drogą, myślicie, że Samsung weźmie się za siebie i nie ustąpi tak łatwo stołka wicelidera komórkowego świata ambitnemu LG? Według mnie, na chwilę obecną, ciężko jest odpowiedzieć na to pytanie. Nie jesteśmy jasnowidzami i tak naprawdę nie wiemy, co przyniesie bieżący rok. Poczekamy, zobaczymy.

Źródło: PhoneArena

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.