HTC One 2 to... The All New One? To może nie być dobry ruch ze strony HTC

HTC One 2 to... The All New One? To może nie być dobry ruch ze strony HTC19.02.2014 12:37
Źródło zdjęć: © HTCFamily.ru

Właściwie już w dniu premiery modelu HTC One po sieci zaczęło krążyć kilka teorii na temat tego, jak będzie się nazywał jego następca. One 2? Two? One +? Rozwiązanie tej zagadki może być bardziej zaskakujące.

Kilka dni temu pojawiły się plotki, że nowy HTC One to po prostu.... HTC One. A konkretnie HTC One (2014). Wczoraj natomiast @evleaks napisał na Twitterze, że model o nazwie kodowej HTC M8 ujrzy światło dzienne jako The All New One. Wbrew pozorom te przecieki się nie wykluczają. Wręcz przeciwnie.

Takie nazewnictwo nasuwa oczywiście skojarzenia z iPadem trzeciej generacji, który został przez Apple'a zapowiedziany jako the new iPad. Było to jednak bardziej hasło marketingowe niż oficjalna nazwa produktu, bo na opakowaniu tabletu widniała po prostu nazwa "iPad".

Obstawiam zatem, że nowy smartfon w materiałach promocyjnych będzie występował jako The All New One, na pudełku pojawi się nazwa HTC One lub HTC One (2014), a część sklepów - aby odróżnić go od dostępnego w ich ofertach poprzednika - będzie go nazywać HTC One 2.

Można by pomyśleć: OK, Apple'owi się udało, to i HTC może się udać. Być może. Trzeba jednak zauważyć, że między Apple'em a HTC jest kilka "drobnych" różnic. Przede wszystkim iPad to już marka sama w sobie, a premiera każdej kolejnej generacji jest głośnym wydarzeniem medialnym. Fani producenta wiedzą więc, kiedy oczekiwać nowej wersji tabletu i po prostu na nią polują. HTC One to zdecydowanie niższa półka i obawiam się, że niejasne nazewnictwo może sprawić, że nawet pracownicy sklepów i salonów operatorów zaczną się w nim gubić. "Chce pan The All New One? Niestety, nie widzę niczego takiego w systemie. A Galaxy S5 pana nie interesuje?".

Poza tym z perspektywy czasu widać, dlaczego Apple postawił na taką nomenklaturę. Chodziło po prostu o to, by jak najdłużej utrzymać przy życiu iPada 2. O ile ta wersja znajduje się w ofercie giganta z Cupertino nieprzerwanie od 2011 roku, o tyle jego następcy znikają z półek po pojawieniu się kolejnej generacji. Dziś na stronie Apple'a można zamówić jedynie iPada drugiej generacji lub iPada piątej generacji. Sprzedawanie jednocześnie iPada 2 oraz "iPada 5" z pominięciem trójki i czwórki nie wyglądałoby zbyt fajnie, prawda? Tymczasem wystarczyło trzecią i czwartą generację nazwać iPadem z wyświetlaczem Retina, a piątą iPadem Air i Apple wciąż może 3-letniego staruszka traktować jako tańszy wariant, nie martwiąc się o droższych w produkcji następców.

Chciałbym wierzyć, że HTC ma swoich speców od marketingu, którzy wiedzą, co robią. Na razie jednak kolejne wyniki finansowe świadczą o tym, że jest zgoła inaczej.

Przypomnę, że The All New One pojawi się na scenie 25 marca.

Źródło: Twitter

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.