Samsung ujawnił "funkcję, która zmieni wiele". To tak naprawdę akcja charytatywna

Samsung ujawnił "funkcję, która zmieni wiele". To tak naprawdę akcja charytatywna21.11.2018 11:56

W połowie listopada Samsung zaczął zapowiadać w mediach społecznościowych "funkcję, która wiele zmieni". Firma zdradziła w końcu, o co chodzi.

Tajemniczą nowość zapowiedział wyłącznie polski oddział Samsunga, dlatego jasne było, że chodzi o funkcję związaną konkretnie z naszym rynkiem. Nie brakowało spekulacji, że nad Wisłę nadciąga usługa płatnicza Samsung Pay lub spolszczony wirtualny asystent Bixby. Na razie nic z tego. Firma przygotowała coś innego.

#FunkcjaDobroczynności, czyli wspomóż dzieci kupując telefon

Zapowiadana funkcja to tak naprawdę akcja charytatywna zorganizowana we współpracy z organizacją UNICEF. Świeżo upieczeni nabywcy wybranych smartfonów Samsunga będą mogli wspomóc dzieci klikając w baner w aplikacji.

Samsung przeznaczy 40 zł od kliknięcia na wsparcie jednego z trzech wybranych przez użytkownika obszarów:

  • edukacji - fundusze zostaną przeznaczone m.in. na kredki, farby, plastelinę, piórniki, zeszyty, ołówki, bloki rysunkowe i papier kolorowy;
  • sportu i zabawy - fundusze zostaną przeznaczone m.in. na piłki nożne, do siatkówki i koszykówki, skakanki, torby sportowe, rakietki do ping-ponga i badmintona, lotki oraz deskorolki;
  • opieki - fundusze zostaną przeznaczone m.in. na ręczniki, pościel, koce, szlafroki, poduszki, kołdry i lampki nocne.

Samsung przeznaczy 50 tys. pakietów po 40 zł, więc - jak nietrudno policzyć - łącznie dokładnie 2 mln zł. Połowa środków ma trafić do dzieci w Polsce, a druga połowa do dzieci w krajach rozwijających się.

#FunkcjaDobroczynności: jak wziąć udział w akcji?

Akcją promocyjno-charytatywną objęte są wybrane modele z czterech linii produktowych:

Obyło się więc bez specjalnej selekcji, bo uwzględnione zostały w zasadzie wszystkie najważniejsze modele z ostatnich kilkunastu (a nawet kilkudziesięciu) miesięcy. Z ubiegłorocznych smartfonów brakuje chyba tylko Xcovera 4.

Aby wspomóc dzieciaki należy:

  1. zakupić jeden z wybranych modeli między 21 listopada a 26 grudnia i aktywować go do 2 stycznia 2019;
  2. otworzyć aplikację Samsung Members, przejść do zakładki Korzyści i kliknąć w baner \Włącz funkcję dobroczynności;
  3. wypełnić formularz i wybrać obszar, który chce się wesprzeć.

Pełny regulamin znajdziecie tutaj.

Istnieje niewielkie prawdopodobieństwo, by ktoś, kto nie słyszał do akcji, otworzył wspomnianą apkę sam z siebie, dlatego podpytałem, czy Samsung chce się jakoś zatroszczyć, by informacja dotarła do wszystkich potencjalnych zainteresowanych. Dowiedziałem się, że firma ruszy z kampanią telewizyjną oraz będzie informować o akcji w punktach sprzedaży.

Dwie pieczenie na jednym ogniu

Cel akcji #FunkcjaDobroczynności jest szczytny, ale - nie czarujmy się - to nie przypadek, że rusza ona tuż przed czarnym piątkiem, a kończy się w drugi dzień Świąt. Samsung chce, by podczas największego w roku szału zakupowego klienci mieli dodatkowy argument przemawiający za wyborem smartfonu Samsunga.

Z punktu widzenia konsumenta, jest to jednak atrakcyjniejszy sposób na zwiększenie zainteresowania niż wpakowanie "pierdylionów" złotych w zwykłą kampanię marketingową. Można przecież zrobić sobie lub komuś prezent w postaci smartfonu i jednocześnie poczuć, że zrobiło się coś dobrego.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.