Samsung Galaxy Music - muzyczny smartfon na horyzoncie

Samsung Galaxy Music - muzyczny smartfon na horyzoncie28.09.2012 12:00
Galaxy Music
Tomasz Nowak

Samsung wielokrotnie próbował wprowadzić na rynek "prawdziwie muzyczny" telefon, czego najlepszym przykładem były zaprezentowane w 2009 roku modele Beat DJ. Czyżby firma starała się znowu pójść tą drogą i niedługo zobaczymy Samsunga Galaxy Music?

Samsung wielokrotnie próbował wprowadzić na rynek "prawdziwie muzyczny" telefon, czego najlepszym przykładem były zaprezentowane w 2009 roku modele Beat DJ. Czyżby firma starała się znowu pójść tą drogą i niedługo zobaczymy Samsunga Galaxy Music?

Jak sama nazwa wskazuje, będzie to telefon, który główny nacisk kładzie na muzykę. Niestety, jego specyfikacja nie powala. Głównym atutem urządzenia skierowanego do młodszych użytkowników mają być głośniki stereo umieszczone w dolnej i górnej części. A szkoda, bo południowokoreański producent już wcześniej udowodnił, że potrafi robić dobre muzyczne telefony. Chociażby model Samsung i450, który został wyposażony w technologię dźwięku Bang & Olufsen, a przy tym - jak na swoje czasy - miał dobrą specyfikację.

Parametry Samsunga Galaxy Music są następujące: procesor o taktowaniu 850 MHz, 512 MB pamięci RAM, 3-calowy ekran pracujący w rozdzielczości QVGA oraz 4 GB pamięci wewnętrznej. Telefon ma działać pod kontrolą systemu operacyjnego Android 4.0 Ice Cream Sandwich. Co ciekawe, figuruje na liście urządzeń, które dostaną Androida Jelly Bean.

Samsung Galaxy Music pojawi się w dwóch wersjach: ze slotem na jedną i dwie karty SIM. Niestety, nie wiadomo, kiedy smartfon trafi na rynek ani jaka będzie jego cena. Pewne jest, że nie powinien kosztować zbyt wiele.

[solr id="komorkomania-pl-121407" excerpt="0" image="0" words="20" _url="http://komorkomania.pl/5470,polska-pierwszym-krajem-z-aktualizacja-do-jelly-bean-dla-samsunga-galaxy-s-iii" _mphoto="galaxy-s-iii-7-114443-12-6cb0b61.jpg"][/solr][block src="solr" position="inside"]2712[/block]

Nie wiem jak Wy, ale ja chyba nie do końca widzę sens we wprowadzeniu tego typu urządzeń. Samsung chyba zapomniał, że moda na sprzęt dla młodszych użytkowników lubujących się w słuchaniu muzyki już trochę przeminęła. Poza tym ani dobre głośniki, ani znana muzyczna marka nie gwarantują dobrych wyników sprzedażowych, czego doskonałym przykładem jest niezbyt udana współpraca HTC i Beats Audio.

Obecnie na topie są wydajne smartfony z dużymi ekranami i to takie urządzenia cieszą się największą popularnością w Stanach czy Europie. Dlatego też myślę, że Galaxy Music u nas nie zdobędzie zainteresowania, ale może okazać się hitem w Indiach czy na rynku chińskim (szczególnie jego wersja Dual SIM).

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.